Urban 5,471 Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 Paniken slog över mig plötsligt! Tänkte göra sista rycket på jakten, och jaga tom tisdag......men kom på att jag bara har två skott kvar!!! Har inte eller tid att skjuta in, möjligtvis ett kontrollskott! Är det någon vänlig själ mellan Stockholm och Katrineholm som har några oryx att undvara, alternativt annan 200grains kula i cal.30?? 1 Quote Link to post Share on other sites
faxe 10,467 Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 5 hours ago Urban sa: Paniken slog över mig plötsligt! Tänkte göra sista rycket på jakten, och jaga tom tisdag......men kom på att jag bara har två skott kvar!!! Har inte eller tid att skjuta in, möjligtvis ett kontrollskott! Är det någon vänlig själ mellan Stockholm och Katrineholm som har några oryx att undvara, alternativt annan 200grains kula i cal.30?? Jag har nog ett gäng kulor liggandes. Visst är det 30.06 du kör med? För jag har ett gäng färdigladdade 308 annars. Annars så brukar WB ha 200 gr oryx kulor hemma. 1 Quote Link to post Share on other sites
strävhår 23,403 Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 Two shot Two kill. 2 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts