Publicerat Januari 28, 20179 yr Detta är en populär post. Har hållt på en längre tid och gjort en riktig hederlig gammaldax oljeboning som sist avslutades med några vändor linolje/bivax. Bössan har nu varit i bruk en tid efter den sista vaxboningen. Finnishen blir nu bara vackrare ju mer man använder den. En hel drös med bilder:
Publicerat Januari 28, 20179 yr Var fick du tag i den? Jag hade en likadan som jag saknar Hade en fantastisk jaktsäsong med den bössan.
Publicerat Januari 28, 20179 yr Författare Tack så mycket! Är en väldigt trevlig träbit i den tycker jag.
Publicerat Januari 28, 20179 yr En sån där som gör att man blir ouppmärksam på passet för att man sitter och klappar trät
Publicerat Januari 28, 20179 yr Snygg som bara den! Vart får man tag i bivax och hur gör man för att gno in det i stocken så den blir så där fin!?
Publicerat Januari 28, 20179 yr Författare Här köper jag vaxet:http://fargfranforr.shop.textalk.se/se/article.php?id=34572&art=16654666 Man jobbar in det i träet med en bummulstrasa.
Publicerat April 30, 20179 yr Författare Drömmarna om safari-jakt finns... 30-06:an överst och 375:an nederst.