Publicerat Januari 29, 20179 yr Detta är en populär post. Letar efter en eller flera fodervärd till 5 st tyska jakterriers, dom är lugna, väluppfostrade, andra husdjur är inga problem och vana att gå i koppel. From 1/2-30/9 -2017, självklart så står jag för foder och ersättning för att hålla hundarnas nuvarande kondition Först till kvarn får ta hand om dom!
Publicerat Januari 29, 20179 yr 49 minutes ago hobbe sa: dom är lugna, väluppfostrade, andra husdjur är inga problem och vana att gå i koppel. Haha, varför tror jag minst på den här raden för?!
Publicerat Januari 30, 20179 yr äsch. Ta med de vart du än jobbar och ge de tårta. De funkar garanterat finfint i slottsmiljöer, bl a. kommer de sitta på rad och tindra sådär lydiga och söta
Publicerat Januari 30, 20179 yr Mission impossible Du borde åka på friarstråk i hembygden. Sikta in dig på äldre änkor som behöver sällskap - risken är givetvis att detaljen "... hålla hundarnas nuvarande kondition", brister och att de blir trinda och runda av köttbullar och småkakor. Men man får hugga efter den arm som sträcks ut när man jobbar i motvind! Damerna kommer säkert att känna igen dig när du knackar på /M
Publicerat Januari 30, 20179 yr Författare 18 hours ago ECjakt_ sa: Kön på hundarna? Tänker mest för att jag bara har tik hemma.. Lugnt, alla är hanar
Publicerat Januari 30, 20179 yr 1 hour ago hobbe sa: Lugnt, alla är hanar Haha, Laika/Tysk är nog en intressant korsning
Publicerat Januari 30, 20179 yr 19 minutes ago ECjakt_ sa: Haha, Laika/Tysk är nog en intressant korsning Haha kanske inte att äga
Publicerat Januari 30, 20179 yr Författare 40 minutes ago ECjakt_ sa: Haha, Laika/Tysk är nog en intressant korsning Har en västlaika tik också
Publicerat Januari 30, 20179 yr 1 hour ago hubler sa: Haha kanske inte att äga Haha, gråtyskar är ju rätt trevliga så varför inte laika/tysk egentligen
Publicerat Januari 30, 20179 yr Författare 3 minutes ago ECjakt_ sa: Haha, gråtyskar är ju rätt trevliga så varför inte laika/tysk egentligen Nja en hund med en skarp tysk "mentalitet", laikans storlek och tänder kan nog sluta rätt illa...
Publicerat Januari 30, 20179 yr 9 minutes ago hobbe sa: Nja en hund med en skarp tysk "mentalitet", laikans storlek och tänder kan nog sluta rätt illa... Ja det är nog ingen höjdare.. Men nog kan de vara kul att jaga gris med allt.. Det värsta jag sett var en korsning plott/tysk/patterdale/grå.. Helvete vad den hunden jagade men den var minst lika aggressiv tyvärr..
Publicerat Januari 31, 20179 yr Borde inte vara problem att hitta någon. Har själv 2 och får en till nu i sommar. Underbara jakthundar och med uppfostran så finns det inga bättre lekkamrater för ungarna.