Publicerat Januari 30, 20179 yr Go kväll. Ville höra om någon här har någon info. Kompisen gjorde en beställning för ett par veckor sedan, beräknad leverans 4-7 dagar. När han idag mailade för att höra status på beställning, kom mailet tillbaka, kunde inte levereras... Hemsidan ligger också nere. Såg att det fanns lite äldre skriverier på grannkanalen, men inget nytt. så har de bara tekniskt strul, eller ligger en död grävling begraven // J
Publicerat Januari 30, 20179 yr Verkar ju ganska skumt, handlat av dem en gång även då tog det lite tid men prylarna kom till slut.
Publicerat Januari 30, 20179 yr Det är mycket strul har jag hört på grannforat RS. Finns sådana som har väntat på saker i månader o inte har fått dom ännu. Det är sedan ägarbytet som det har strulat.
Publicerat Januari 30, 20179 yr Länk till grannforat RS! http://forum.robsoft.nu/viewtopic.php?f=56&t=225822
Publicerat Januari 30, 20179 yr Författare Tackar! ser ju inte helt ljust ut förhoppningsvis något annat, luktar illa... // J
Publicerat Januari 31, 20179 yr Varsågod! Det var aldrig detta strul så länge förre ägaren hade firman men nu är det ......................
Publicerat Januari 31, 20179 yr Det tog inte många sekunder att leta reda på personen men sista inlägget på Facebook var i september och sedan har det varit tyst. Enligt profilen på LinkedIn så arbetar han samtidigt på en annan plats i Skövde så det borde inte vara svårt att få kontakt med honom via deras växel - om han är kvar dvs... Domänen till nätbutiken verkar inte vara betald och således har blivit inaktiv nyligen.
Publicerat Januari 31, 20179 yr Medan nya ägaren hade firman i Västerbotten så vet jag att han var iväg på FN-tjänst o sedan var det någon annan som paketerade grejorna åt honom o skickade iväg dom.
Publicerat Januari 31, 20179 yr Förr när det fanns en dräglig väntetid på licens ( hade man bråttom gick man upp med tårta och blommor ) ;-p Då var ju ledtiden mellan betala och när man hade bössan i handen, nu hinner företag konka 10 gg om innan ens licensen dimper ner. E-handel , finns det egentligen några skyddsnät för konsumenten ? När jag skulle köpa min Fabarm XLR5 halvis så snacka E-handlarna massa snömos att dom hade bössor hemma vilket bara var ljug efter en koll med Generalagenten som hade torrt åxå. Men E-handlarna var på som fan att man skulle beställa.... / P
Publicerat Januari 31, 20179 yr Dom suger. Levererar aldrig o ljuger hela tiden är min erfarenhet. Väntar fortfarande på prylar från 2015 ja....