Publicerat Februari 11, 20179 yr For å ikke stjele Culots tråd helt lager jeg en egen på 800x! Bilde 1: t2 cheddite 800x 1,7g z2m18 #2 (3,5mm) 58mm cx2000 3/8 teague choke Bilde 2: samme som over,men med 3/4 browning extended choke bilde 3: t2 cheddite 800x 1,7g z2m21 #5 (3mm) 58mm cx2000 3/4 choke bilde 4: samme som over med 3/8 choke
Publicerat Februari 11, 20179 yr Bild :4 kan du skjuta krams fågel med ! Sen får du gärna lägga bilder och data i min 36gram tråd , jag vill faktiskt väldigt gärna ha dom där ! 800-x verkar vara ett mkt trevlig krut med stor elasticitet , det enda minuset är att det är ett skit att dosera, och det är nåt fom förbryllar mig då Alliant STEEL krutet ser i i princip exakt likadant ut och det doserar kanon (?) /P
Publicerat Februari 11, 20179 yr Författare Ok,da legger jeg det inn der! ja,kruttet kan være litt vanskelig... syns det går ganske greit hvis jeg gir lee dosereren to små slag... viktig at man gjør likt hver gang... har testet veid hundre ganger og ligger innenfor 0,03-0,04 gram da...det er bra nok for meg så lenge jeg ikke ligger på max ladning... har ikke forsøkt alliant steel...
Publicerat Februari 11, 20179 yr 11 minutes ago J.E.Hagen sa: Ok,da legger jeg det inn der! ja,kruttet kan være litt vanskelig... syns det går ganske greit hvis jeg gir lee dosereren to små slag... viktig at man gjør likt hver gang... har testet veid hundre ganger og ligger innenfor 0,03-0,04 gram da...det er bra nok for meg så lenge jeg ikke ligger på max ladning... har ikke forsøkt alliant steel... Lägger du 800-x bredvid Alliant STEEL så ser du ingen skillnad. /P