Publicerat Februari 19, 20179 yr Är det någon som vet hur man får över kartan till nya datan från den gamla? Jag har bytt data men jag får inte över kartorna över hela Sverige och jag har ingen skiva ifrån Garmin. Jag har haft en pirat skiva men den har ju hundjävlarna käkat upp, så den är körd.
Publicerat Februari 19, 20179 yr Författare 17 minutes ago strävhår sa: Karma. Du menar att det är dags för att ta fram lädret eller.
Publicerat Februari 19, 20179 yr 4 minutes ago faxe sa: Du menar att det är dags för att ta fram lädret eller. Tankeläsare där, men bra gömma för dogsen då.
Publicerat Februari 19, 20179 yr Författare Oavsätt vad strävhåret tycker så tänker jag inte lägga ut 5000,- på kartor i datan. Så någon måste väl ha några tips hur jag skall göra, och i stället lägga stålarna på min nya räv pangs pipa och en ny glugg. Hippen, skruvmejslar har jag för stockbultarna redan.
Publicerat Februari 20, 20179 yr Har du basecamp installerat på nya datorn? Och du har kartorna i din pejl? då går det väl att tanka över dom därifrån till datorn.
Publicerat Februari 20, 20179 yr Författare 13 minutes ago Finskavapen sa: Har du basecamp installerat på nya datorn? Och du har kartorna i din pejl? då går det väl att tanka över dom därifrån till datorn. Japp, BaseCamp på datorn. Fulkarta i handenheten oxå, fastighetskartan hela Sverige.
Publicerat Februari 20, 20179 yr Har för mig jag kunde tanka över kartor och allt från handenheten. Fulkartor även jag.
Publicerat Februari 20, 20179 yr Kopiera kartorna från handenheten till ett USBminne. Stoppa i USBt i datorn när du ska använda Basecamp. Det verkar inte funka om man har kartorna sparade på datorn.