Publicerat Februari 28, 20179 yr Tog bort min stövare i höstas, känner att det kanske är dags för en valp igen. Men är osäker på vad jag vill ha, jagar i vargmarker och det är skralt med vilt. Om jag skulle vilja ha en hund som man kan jaga vad som helst med, alltså släppa och sen blir det vad det blir, älg rå fågel...vilken ras bör jag titta på för en alljaktshund?
Publicerat Februari 28, 20179 yr Jag håller koll på gatkorsningarna! En intressant korsning är på G. Mamman Laika,tyskråtta Pappan Labbe,strävhår.. Det måste juh bli en allroundhund!
Publicerat Mars 4, 20179 yr Författare 1 hour ago faxe sa: Det måste bli en sådan här. Finns svarta oxå. Fan ta dig! sånt där går ju inte att motstå....
Publicerat Mars 4, 20179 yr 56 minutes ago Finskavapen sa: Fan ta dig! sånt där går ju inte att motstå.... Faxe är en jäkla retsticka!
Publicerat Mars 4, 20179 yr Detta är en populär post. 58 minutes ago Finskavapen sa: Fan ta dig! sånt där går ju inte att motstå.... Då kör vi på med en till.
Publicerat Mars 4, 20179 yr Författare 1 minute ago faxe sa: Då kör vi på med en till. Alltså, valpar är ju något av det sötaste man kan se. Du har PM förresten.
Publicerat Mars 4, 20179 yr 3 minutes ago Finskavapen sa: Alltså, valpar är ju något av det sötaste man kan se. Du har PM förresten. Svarat.
Publicerat Mars 4, 20179 yr 2 hours ago faxe sa: Det måste bli en sådan här. Finns svarta oxå. Kortdrivande apportör om jag har förstått det rätt? Den ultimata kombinationen i mitt tycke, riktiga sötnosar. Thommy