Publicerat December 12, 200619 yr En hängiven jägare i kretsen av MKJ. ;D Jagar i trakterna av Skänninge och Motala. Har jagat sedan 1985 då jag tog jägarexamen. Medlem av ett jaktlag på 8 pers med lite skog och mycket öppet (350 ha) Favoritjakten är rådjursjakt med stötande hund (Molle - en "Flatrador") Även älg i trakterna av Ljungby - ett gäng med 1300 ha Gudrunskördad skog. Alias Bengt Liljedahl
Publicerat December 12, 200619 yr MKJ har stora jaktmarker ;D Nä Bengan är östgöte men snackar som den grötiga skåning han är. Välkommen, kul att ha dig här.
Publicerat December 12, 200619 yr Nä Bengan är östgöte men snackar som den grötiga skåning han är. Fula påhopp är inte välkomna ens från de som sitter bredvid!!!!!
Publicerat December 12, 200619 yr Välkommen!! Jag var nere och jagade älg hos en kompis i dina trakter i oktober. ;D
Publicerat December 13, 200619 yr Fula påhopp är inte välkomna ens från de som sitter bredvid!!!!! I kretsen av MKJ?? Jag är ingen sektledare heller
Publicerat December 13, 200619 yr Även älg i trakterna av Ljungby - ett gäng med 1300 ha Gudrunskördad skog. Välkommen Själv jagar jag i samma trakter, närmare bestämt strax väster om Lagan!
Publicerat December 18, 200619 yr Välkommen till forumet.. MKJ, vad är det förkortning av ? Jag var i dina trakter i mitten av November och jagade, Förarp heter stället vi var på..Synd bara att gudrun har gjort sitt, väldigt fin natur har ni..