Publicerat December 12, 200619 yr någon som har marker eller har jagat kring åtvidaberg? fick svar på en annons angående hjortjakt och han sa att det fanns gott om hjort!låter lovande.nån här som vet mer?
Publicerat December 12, 200619 yr Japp!!! Kan bara hålla med..... det finns gott om dov i Åtvids trakten. Vart i Åtvids trakten skulle du isåfall jaga? Vem är det som säljer jakten? Steinmården? //fridens T
Publicerat December 12, 200619 yr Författare nej, inte steinmården, kjell hette han, kommer inte ihåg vad gården hette. men det verkar ju lovande på vad han har beskrivit iaf, får hoppas att man får med sig farsgubben på en helg dig i februari och ÄNTLIGEN få nedlägga en dovhjort, kalv eller skovel, lyckan vore gjort vilket som.
Publicerat December 12, 200619 yr Då har ni en bit att åka.... Får man fråga vad en sådan jakt kostar??? Hoppas att ni får en riktigt trevlig jakt! //Fridens T
Publicerat December 13, 200619 yr Författare jo, men har åkt betydligt längre för jakt innan, och det är värt verenda miut i bilen tycker jag. jakt lördag och söndag skulle gå på 1750kr verkar det som!
Publicerat December 13, 200619 yr Författare ja, pyrschjakt och så får vi iväl stöta fram dom själva ur dungarna om vi vill, vi lär väl pyrscha å traska lite ena dagen och isåfall andra dagen kanske jag försöker trycka fram några till far min!
Publicerat December 13, 200619 yr då måste det väll tillkomma en del feta fällavgifter för det priset, eller?? Ordnas boende av honom... E det nån ni känner eller är det fritt fram för alla och köpa jakter : ;D vart som sugen.... mvh johan