Publicerat Mars 19, 20179 yr Behöver ett sikte med högre förstoring än 12 gånger och ej medförstorande riktmedel.Har ett S&B 2,5-10X56 men gåsarna försvinner bakom riktmedlet när hållen börjar bli långa. (Typ 200 m)Har använt ett billigt kina sikte ett tag men det är alldeles för lätt att komma emot och ändra justeringen på det så det måste byttas.Sitter på en 6,5X55.Skall bara användas under dygnets ljusa delar ej sista halvtimmen av skymningstimmen.Funkar med ett budgetsikte då det bara används till skyddsjakt under en begränsad tidsperiod på öppna fält.Helst med 30 mm tubVill helst inte ge mer än max 3000-4000:-Begagnat funkar det med.
Publicerat Mars 19, 20179 yr Kan jag fresta med min Leupold Long Range Target 6,5-20x50 som jag har i säljes tråden med sikten.... Lite över budget, men klar och fin. (nyskick) Du får jobba över några timmar
Publicerat Mars 20, 20179 yr Författare 10 hours ago Dansken sa: Kan jag fresta med min Leupold Long Range Target 6,5-20x50 som jag har i säljes tråden med sikten.... Lite över budget, men klar och fin. (nyskick) Du får jobba över några timmar Jo det var lite över budget men jag skall ha det i åtanke. Är dock övertidsavlöst på jobbet så att jobba över ger inte mer i kassan Har dock 5 extra semesterdagar i stället.
Publicerat Mars 20, 20179 yr Författare 9 hours ago marcus.söderlund sa: Finns ett bushnell elite 5-15x50 för 2000kr tror jag de stog på fb. Du har ingen länk?
Publicerat Mars 20, 20179 yr Detta är en populär post. 2 hours ago Mulle mek sa: Har dock 5 extra semesterdagar i stället. Dom är jag inte intresserad av i inbyte då jag redan har 365 semesterdagar / år