Publicerat Mars 22, 20179 yr Men guuuuuuuuud vilken värdelös ksp-skytt! Herre jävlar vad uselt skjutet. Sicket sopskaft........ Men det var ju en anständig "avsittning, tjänst till fots" i alla fall. Men dom hade säkerligen väldigt roligt när de tävlade. Men skjuta kan dom inte..... /T
Publicerat Mars 22, 20179 yr Detta är en populär post. Det var ju askul! Det är väl samma dårar (positiv bemärkelse) som gjorde det där klippet med ett fotbollslag utrustade med elhalsband? Askul!! Vad har vi.. Filip o Fredrik
Publicerat Mars 22, 20179 yr Detta är en populär post. 37 minutes ago Hipshot sa: Vad har vi.. Filip o Fredrik Skärp dig - du glömde den store Gustav Frigolit...... Det är komiska tillgångar det! /T
Publicerat Mars 22, 20179 yr 1 hour ago Hipshot sa: Det var ju askul! Det är väl samma dårar (positiv bemärkelse) som gjorde det där klippet med ett fotbollslag utrustade med elhalsband? Askul!! Vad har vi.. Filip o Fredrik
Publicerat Mars 22, 20179 yr Detta är en populär post. 55 minutes ago pase sa: Fan jag döööööör.... Det är ju för fan första gången fotboll är roligt att se på! Episkt bra! /T
Publicerat Mars 22, 20179 yr 5 minutes ago Dansken sa: så kul det går att ha, här i sverige skulle tävlingen vara om vem som är mest kränkt över att någon annan gör detta och skrattar samtidigt.
Publicerat Mars 22, 20179 yr inte lika roligt som norska varianten men ändå mer intressant än den ordinarie varianten
Publicerat Mars 22, 20179 yr Sport i ett nötskal..... Men i dag hade väl nån fan blivit kränkt. Jag tillåter mig att skratta i alla fall - Silly Olympics är faktiskt en svit sketcher från Monty Python som är klassiska. /T
Publicerat Mars 22, 20179 yr Jag säger som Svullo en gång sade - "Spriten har räddat mig från sporten!" Monty Pythons alla sportsketcher är underbara att titta på än i dag! Maraton för inkontinenta, fotboll för filosofer och trekamp för snobbar