detstorabla 443 Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Såg den här. Svinninge ligger strax söder om Åkersberga. Mvh Mikael Quote Link to post Share on other sites
Popular Post faxe 10,499 Posted April 6, 2017 Popular Post Share Posted April 6, 2017 Skulle jag ta honom så skulle kkjon bli så jävla stöddig, och det vill jag inte bjuda på. Så jag fortsätter med riktiga hundar. 3 Quote Link to post Share on other sites
masva 26 Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Hur fungerar hunden på rådjur? Är inte alla som har hjort Quote Link to post Share on other sites
detstorabla 443 Posted April 6, 2017 Author Share Posted April 6, 2017 Ingen aning. Kontakta hon som la ut annonsen. Quote Link to post Share on other sites
kkjon 6,070 Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 6 hours ago faxe sa: Skulle jag ta honom så skulle kkjon bli så jävla stöddig, och det vill jag inte bjuda på. Så jag fortsätter med riktiga hundar. Jag ,stöddig,, hur kan du tro det?? Och lycka till med dussinhundarna! 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts