Publicerat April 18, 20179 yr Finns det någon kompetent smed i området? Riktning av systemet. Pip och kaliberbyte samt gängning av pipa. Pelarbäddning av systemet.
Publicerat April 19, 20179 yr PO Stenmark i Skellefteå är ett par snäpp närmare och riktigt bra. Han byggde min .358:a med utmärkt resultat.
Publicerat April 19, 20179 yr Vapenmekaniska i Lögdeå finns ju också, jag har bara hämtat ut några blåneringsjobb från honom så jag vet inte så mycket om honom.
Publicerat April 26, 20179 yr Författare Hm, PO är för långt så även JP. Ska jag skicka så blir det till Söder ut, men tänkte slippa den cirkusen. Vapenmekaniska undrar jag om han kan tillverka med den precision jag vill ha....
Publicerat April 26, 20179 yr Testa ring Anders Dahl då i Tuggensele nedanför Lycksele då? Kusinen har två byggen från honom och han är nöjd, nu är det iof byggen för fjälljakt så fokus har varit låg vikt och mycket umpf/kilo men det kan ju vara värt att kolla.