Publicerat April 22, 20179 yr Här händer det saker! http://www.skaraborgslanstidning.se/article/astro-sweden-vill-storsatsa-i-skara/
Publicerat April 22, 20179 yr 42 minutes ago Finskavapen sa: Hoppas stilen vad gäller kundservice fortsätter som förr. Hoppas på tvärtom. Sämre kundservice får man leta efter. Vet massor av lokala jägare som vägrar åka dit. Dom åker hellre någon annanstans. Men det är min uppfattning kanske bara haft otur.
Publicerat April 22, 20179 yr 19 minutes ago JPA sa: Hoppas på tvärtom. Sämre kundservice får man leta efter. Vet massor av lokala jägare som vägrar åka dit. Dom åker hellre någon annanstans. Men det är min uppfattning kanske bara haft otur. Bara för att förtydliga. Är det dålig kundservice på Kjells vapen eller Astro?
Publicerat April 22, 20179 yr 1 minute ago kkjon sa: Bara för att förtydliga. Är det dålig kundservice på Kjells vapen eller Astro? Ja nu kanske jag var lite snabb på pucken... Ser ju på hockey nu! Är Kjells Vapen som jag menar. Astrosweden är ju kanon att ha och göra med.
Publicerat April 22, 20179 yr Alltid fått bra service och bemötande hos kjells vapen. Därav att jag åkt dit trots resväg på 25 mil.
Publicerat April 22, 20179 yr 1 hour ago JPA sa: Ja nu kanske jag var lite snabb på pucken... Ser ju på hockey nu! Är Kjells Vapen som jag menar. Astrosweden är ju kanon att ha och göra med. Hockey?? Ok, känner för många på Kjells vapen så jag har ingen objektiv bedömning.
Publicerat April 22, 20179 yr 3 hours ago lsjonsson sa: Här händer det saker! http://www.skaraborgslanstidning.se/article/astro-sweden-vill-storsatsa-i-skara/ Har jag vetat i 3månader
Publicerat April 22, 20179 yr Detta är en populär post. Fast jag undrar om fågelskådarna vågar knalla in och köpa optik i en jaktaffär /P
Publicerat April 22, 20179 yr 2 minutes ago culot sa: Fast jag undrar om fågelskådarna vågar knalla in och köpa optik i en jaktaffär /P Det måste nog vara separata dörrar på varsin gavel, ja tänk om någon annan ornitolog såg dem gå in
Publicerat April 22, 20179 yr 2 hours ago Ken1 sa: Har jag vetat i 3månader Ja någon nyhet var det knappast. Mitt vetande ligger i samma tidsspann
Publicerat April 22, 20179 yr 2 hours ago culot sa: Fast jag undrar om fågelskådarna vågar knalla in och köpa optik i en jaktaffär /P Har de vågat gå in hittills så vågar de nog gå in i fortsättningen också, är ju ärligt talat rätt svårt att missa att det säljs kikarsikten i affären.
Publicerat April 23, 20179 yr 15 hours ago Ken1 sa: Har jag vetat i 3månader ÄH... Sådär säger du bara för å få kompisar...
Publicerat April 23, 20179 yr Författare 18 minutes ago HuggyBear sa: ÄH... Sådär säger du bara för å få kompisar... Så är det nog ja!