Publicerat December 13, 200619 yr Jag tänkte gå med i Haninge jaktskytteklubb www.hjk.se Eller Huddinge jaktvårdsförening www.hjvf.se Hur är öppettiderna för medlemmarna. ? Då menar jag inte klockslag utan årstid. Är alla klubbar stängda under vintern eller?
Publicerat Januari 16, 200719 yr Som medlem i HJVF får du skjuta året runt men endast hagel från midsommar fram till sista veckan i juli har jag för mig.
Publicerat Januari 16, 200719 yr Jag tror inte det kommer vara någon aktivitet där nu i helgen men den 27:e är det trap.
Publicerat Januari 16, 200719 yr Jag är väldigt osäker... jag pratade med Krister som är ansvarig banchef på rådjursbanan och eventuellt kommer rådjursbanan ha öppet samma helger som det är trap nu under vintern.
Publicerat Januari 16, 200719 yr Författare Är det bara att åka dit och bli medlem eller måste man gå postvägen med ansökningsblankett? Anledningen att jag frågar dig är att jag kände igen dig från funktionärslistan på hemsidan. Men du kanske inte vet något om det ändå?
Publicerat Januari 16, 200719 yr Sätt in pengar på plusgirokontot och fyll i den här blanketten... ta en kopia på inbetalningskvittot och ta med dig orginalet till banan ifall du vill börja skjuta innan du fått hem medlemskortet. http://www.hjvf.se/pdf/ansokan.pdf