Publicerat April 25, 20179 yr Detta är en populär post. Krångel med att få kolvar från Boyds: som alla vet hänger det på den här 100 US$ gränsen. Jag har haft kontakt med dom via mail- men dom är inte intresserad av att "fixa det" lite smidigt Då hittar jag den här på deras återförsäljarlista- dom kan få hem alla kolvar på beställning: STJERNELUND HANDELSBOLAG Vadarvagen 3 197 32 Bro Sweden +46 707 137 137info@scr.nuwww.scr.nu
Publicerat April 25, 20179 yr Författare Ring och fråga på aktuell kolv Frågade själv på en T-3 kolv : OM jag själv hade kunnat få en ut ur USA hade en kostat 129 $ + 65 $ frakt = 194 $ som med dagens kurs enligt valutakurser på nätet är ca 1720 Sek Med 100 kronor i posten tullbehandlingsavgift och tull och moms- då bör det blir det totalt ca 2200 Sek Dom lägger på ca en femhundring som det verkade på telefon.
Publicerat April 25, 20179 yr 1 hour ago Dansken sa: Ring och fråga på aktuell kolv Frågade själv på en T-3 kolv : OM jag själv hade kunnat få en ut ur USA hade en kostat 129 $ + 65 $ frakt = 194 $ som med dagens kurs enligt valutakurser på nätet är ca 1720 Sek Med 100 kronor i posten tullbehandlingsavgift och tull och moms- då bör det blir det totalt ca 2200 Sek Dom lägger på ca en femhundring som det verkade på telefon. Ok, är det 500kr så är det ju klart värt det Edit: skulle vilja säg att upp till 1000kr skulle jag kunna vara beredd på att lägga för att få välja fritt ur sortimentet och få in det JAG vill. 500kr för en "standard" och 1000kr om det är mycket "lull-lull". Det här öppnar möjligheter att plocka hem något i XX claro valnöt och lite "nätskärning" med en svart knopp som avslut på förstocken i deras "Classic" variant. Hmmmm nu gäller det att börja spara igen
Publicerat April 25, 20179 yr Eller en zombiegul laminatkolv med fiskfjäll till min gamla Browning A5