Publicerat April 25, 20179 yr Jakten går vidare på en ny hagelbock, vill ju egentligen ha en B25'a, men hittar just nu inget som passar. Ett alternativ jag har är en MK38 Sporter Teague med 30" pipor. Någon som vet vart det kan stå en sån i grade 3, ev grade 1?
Publicerat April 26, 20179 yr Kolla med närmaste handlare från Jaguargruppen. Annars står det en hos Kjell i Sjöbo. T
Publicerat April 28, 20179 yr Författare Thanks, har ringt runt en del nu men ingen framgång ännu dock. Kjell's i Sjöbo hade iaf ingen kvar oavsett grade. Torsbo hade inte heller precis det jag söker men försöker hjälpsamt hitta en. Dessutom verkar det tråkigt nog som att grade 3'an inte längre tillverkas!? Ngn som hört ngt likn? En grade 1 är det jag fått nys om hittills, funktionellt duger den ju naturligtvis men träbiten är ju inte den roligste kanske. Ngn som handlat från Danmark?
Publicerat April 28, 20179 yr I vintras stod det ett par på WalterBorg, även på Torsbo sist jag var förbi..