Publicerat April 26, 20179 yr Hallå! Köpte på mig en massa 22lr RWS High Velocity HP idag. Jag reagerade på att alla kulor hade en grön ytskikt (läs vax) påsmetat på själva kulan ( se bild ) Jag har aldrig sett detta på en 22lr kula förut, och det är en ganska rejäl mängd på varje kula. Jag vet att dom flesta 22lr kulorna är insmetade med vax men denna är som sagt grön, vad kan det vara för typ av vax? Finns det någon som har erfarenhet av den här ammunitionen?
Publicerat April 28, 20179 yr Ett med grönt färgämne i, har haft samma ammo, dock inte med den färgen. en förklarande tanke är att man vid tillverkningen ser mer exakt att alla pilar blir infettade. C
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.