Publicerat Maj 17, 20178 yr 2 minutes ago tecno sa: Som rubriken, hur gör jag? Som i vilken tråd som helst, bara du kommit upp i tillräckligt antal inlägg för att få tillgång. Välkommen till den lite mer privata delen av JS
Publicerat Maj 17, 20178 yr Författare OK, men jag ser ingen svars knapp och har 100 inlägg, men det kanske inte räcker?
Publicerat Maj 17, 20178 yr Det är inte alla inlägg som räknas du ligger kvar på 100 när du skriver i denna arean ser du, det blev så för att några nya skrev 100 inlägg med "välkommen" i gamla medlemmars presentationer en tid tillbaka.
Publicerat Maj 22, 20178 yr På 2017-05-17 at 12:12 MarkusR sa: Det är inte alla inlägg som räknas du ligger kvar på 100 när du skriver i denna arean ser du, det blev så för att några nya skrev 100 inlägg med "välkommen" i gamla medlemmars presentationer en tid tillbaka. Men visst borde han väl kunna svara/kommentera i jaktdagböckerna om han har tillräckligt antal inlägg för att kunna läsa dem, eller tänker jag fel här? MVH Alias (som drabbats av insikten att han oftast inte har så mycket vettigt att bidra med på forumet, och därför skriver här allt mer sällan nu för tiden)
Publicerat Maj 22, 20178 yr Författare Det fungerar men det tog lång tid innan inläggs räkneverket uppdaterades. Första forumet jag råkat ut för att det går lite slött, så därav min undran. Men som sagt det fungerar nu.
Publicerat Maj 22, 20178 yr 1 hour ago tecno sa: Det fungerar men det tog lång tid innan inläggs räkneverket uppdaterades. Första forumet jag råkat ut för att det går lite slött, så därav min undran. Men som sagt det fungerar nu. Även inläggen i runt lägerelden registreras inte.
Publicerat Maj 22, 20178 yr 2 hours ago lsjonsson sa: Även inläggen i runt lägerelden registreras inte. Vilken tur att de inte gör det, för då hade ditt räkneverk gott åt skogen.
Publicerat Maj 22, 20178 yr 2 minutes ago faxe sa: Vilken tur att de inte gör det, för då hade ditt räkneverk gott åt skogen. Det blev ju så först efter dom hade installerat den nya programvaran.