Publicerat Maj 20, 20179 yr Skall på en heldag på Virå idag, med funkisarna från våran älgbanan. Så till frågan vad väger 200 st fmj 9,3x62 och 350 st 308 fmj 8 gram ink baggen de ligger i? Vinnaren får äran att kalibrera dem i morgon
Publicerat Maj 20, 20179 yr Beror på vems som bär! Om du måste bära själv flera ton efter x antal meter, om du får någon annan att bär knappast något alls //Danielj
Publicerat Maj 20, 20179 yr Författare Tydligen ingen som vill kalibrera mina hylsor. Men nu är 100 st 9,3x62 kalibrerade och ligger i trummlaren. Jag fixar 150 st 308 lite senare. Men de vägde 15,1 kg och tyvärr så gick inte alla åt. Vilket jävla skit de hittat på att man laddar endast 2 st i magget. Men det fick jag dem till slut att ändra på så det vart 4 st smällar på raken.
Publicerat Maj 20, 20179 yr Författare Det beror ju mest på hur flink man är i fingrarna och jag är flink, så inga problem med 5 här.