Publicerat Maj 20, 20178 yr FY FAAN!! Så kom dagen alla gruvar sig för men nu är de gjort. Tog bort min första egna hund idag. Norrbottenspetsen Knorris. Även om han inte bodde här hemma sista tiden så blev de han å jag på slutet... Känns i alla fall mycke bättre att göra det själv med bössa än att åka till vet. De vill jag aldrig mer se med varken hund eller katt! Nu är jag bara tom...
Publicerat Maj 20, 20178 yr ouch. Beklagar. Själv kommer jag snart behöva ta beslutet också, nu blir det nog vet. för mig jag fixar det inte själv. //Danielj
Publicerat Maj 20, 20178 yr Författare Tack allihop... Nu ska jag åka till min favoritbäck på vårpremiär å förhoppningsvis meta upp nån fin bäcköring...
Publicerat Maj 20, 20178 yr 1 hour ago HuggyBear sa: Tack allihop... Nu ska jag åka till min favoritbäck på vårpremiär å förhoppningsvis meta upp nån fin bäcköring... Trevlig avkoppling efter en sådan här dag. Hade en sådan liten bäck inte långt från stugan utanför Aneby. God öring att äta.