Publicerat December 15, 200619 yr Hipshot jag hörde talas om att Högesta hade stora problem med en envis tjuvjägare för en del år sedan. Något du känner till ;D ;D ???
Publicerat December 15, 200619 yr Kan luska lite, var det för någar år sedan så är jag fullkomligt säker på att jag kan redogöra för ev detaljer ;D ;D Hmm såvida du inte menar... :- Mvh!
Publicerat December 18, 200619 yr Hipshot jag hörde talas om att Högesta hade stora problem med en envis tjuvjägare för en del år sedan. Något du känner till ;D ;D ??? Jag hörde talas om den grabben. Blev ihop med jägarns kärring till råga på allt...
Publicerat December 18, 200619 yr Jasså ni menar den grabben.. Inget att bry sig om, han är ofarlig! Han får bara jaga halva sin lediga tid nu mera :- Tror dessutom han gifte sig med damen ifråga ;D Innan giftemålet så fick han jaga mer.. Hon har dessutom flyttat ifrån Högesta så problemet är löst! Mvh!
Publicerat December 19, 200619 yr Författare Jasså ni menar den grabben.. Inget att bry sig om, han är ofarlig! Han får bara jaga halva sin lediga tid nu mera :- Tror dessutom han gifte sig med damen ifråga ;D Innan giftemålet så fick han jaga mer.. Hon har dessutom flyttat ifrån Högesta så problemet är löst! Mvh! Någonting jag har missat. Borde jag känna till den historien ??? ??? ???
Publicerat December 20, 200619 yr Moi! Min hustru flyttade från Högesta till Roslagen och gifte sig med mig ;D I den mån jag tjuvjaktat på Högesta, vilket jag inte har, så har jag nu upphört med detta ;D Mvh!
Publicerat December 20, 200619 yr Författare Då är du ju minst till hälften skåning och då måste du vara en bra påg. Önskar alla bra pågar en God Jul
Publicerat December 20, 200619 yr Vad gäller om man tar en tjuvjägare på bar gärning? Enligt lagboken får man ju beslagta hans vapen, men hur funkar det i praktiken? Ingen skulle ju lämna ifrån sig sitt vapen frivilligt. OCh man kan ju inte hålla kvar honom i väntan på polis.
Publicerat December 20, 200619 yr Vad gäller om man tar en tjuvjägare på bar gärning? Enligt lagboken får man ju beslagta hans vapen, men hur funkar det i praktiken? Ingen skulle ju lämna ifrån sig sitt vapen frivilligt. OCh man kan ju inte hålla kvar honom i väntan på polis. Vore det bästa att starta en ny tråd om detta tycker jag .... Låt oss kalla den Tjyvjakt och lagen