Publicerat Maj 26, 20179 yr Någon som vet om denna kula utgått ur produktion? Verkar vara slut överallt där jag "hittat" på nätet. A
Publicerat Maj 26, 20179 yr Grauwolf har i lager. https://www.grauwolf.net/308-7-62-mm-150-gr-9-7-g-barnes-ttsx-bt-geschosse-50-stuck.html
Publicerat Maj 29, 20179 yr Författare Bara kollat på torsbos hemsida, de har 168gr. Har ingen panik och med tidigare erfarenheter av torsbos telefonkö så avvaktar jag svar från Barnes. Grauwolf har även de restat enligt hemsidan, leveranstid okänd. A
Publicerat Maj 29, 20179 yr Grauwolf hade i lager när jag skrev mitt inlägg... Wiederladen Alzey har det fortfarande, men få i lager.
Publicerat Maj 31, 20179 yr Författare Tack för svar. Väntar ett tag och om den inte kommer in så får jag prova någon annan kula. A
Publicerat Juni 2, 20179 yr Författare Detta var svaret jag fick från Barnes. så jag sätter mig ner och väntar :-) The bullet you seek is one of our most popular and we have not stopped production. Looking at our Foreign distributor list (attached), it doesn’t appear we have a distributor in Sweden. This would suggest that Brownells was importing them to Sweden. Helmut Hoffman in Germany is our main supplier for Europe. I would suggest you contact them and see what your options are. Thanks, Ty Mvh A
Publicerat Juni 16, 20179 yr Författare Så där då har jag fått hem kulorna med hjälp av brownells. Gick fort bara de hade fått in de i lager. A