Publicerat Maj 29, 20178 yr Har precis fått hem första exen av PMT:s nya bok "En liten bok om hagelskytte". Klart läsvärd och nyttig kunskap om man öka kunskapen om sitt skytte och lite om teorin bakom /M
Publicerat Maj 29, 20178 yr 28 minutes ago charlie sa: Har precis fått hem första exen av PMT:s nya bok "En liten bok om hagelskytte". Klart läsvärd och nyttig kunskap om man öka kunskapen om sitt skytte och lite om teorin bakom /M Fantastisk bok som nästan borde ingå i materialet för jägarexamen. Har haft den i några år och den har en tendens att plockas fram alltid då och då vilket jag tycker är ett toppbetyg!
Publicerat Maj 29, 20178 yr Just now Abex sa: Fantastisk bok som nästan borde ingå i materialet för jägarexamen. Har haft den i några år och den har en tendens att plockas fram alltid då och då vilket jag tycker är ett toppbetyg! Du tänker nog på hans förra bok om hagelvapnet, han har skrivit en ny om hagelskyttet som charlie hänvisar till! http://shotguns.se/html/hagelskytte.html
Publicerat Maj 29, 20178 yr 7 minutes ago Galne sa: Du tänker nog på hans förra bok om hagelvapnet, han har skrivit en ny om hagelskyttet som charlie hänvisar till! http://shotguns.se/html/hagelskytte.html Helt rätt misstänkt (slarvläste).... Tack för boktipset, här skall handlas
Publicerat Maj 29, 20178 yr Ooh ännu en bok av herr hassel! Den skall köpas inom kort. Har redan En liten bok om hagelvapen vilket är en superb bok. /Willy
Publicerat Maj 29, 20178 yr Författare 23 minutes ago Galne sa: Bok beställd av charlie, helg läsning på G mao!! E du sugen så kan du nog börja på onsdag kväll /M
Publicerat Maj 29, 20178 yr 23 minutes ago charlie sa: E du sugen så kan du nog börja på onsdag kväll /M På Hotell i Haninge, så det blir svårt. Men vet vad som väntar på mig på fredag kväll!
Publicerat Maj 29, 20178 yr Ni får helt enkelt stilla er..... Det tar tid att trycka igenom ett släpp, med lite flyt går den att beställa från den 1/6, sedan tar det runt en vecka kanske 8 dagar innan ni har den i brevlådan. Om nån vecka bör det gå lite fortare, då ska den ligga på posten inom 5 arbetsdagar och gör det vanligen inom 3. Har ni brått får ni tigga hos Charlie. /T
Publicerat Maj 30, 20178 yr Författare 7 hours ago pmt sa: Har ni brått får ni tigga hos Charlie. /T Å charlie har inte dödligt många kvar... ni får gärna fråga, har gett bort de flesta till folk jag tycker om /M
Publicerat Maj 30, 20178 yr Du kan få fler..... Men det tar - typ - nästan två veckor innan de hamnar på din farstukvist. T
Publicerat Maj 30, 20178 yr Författare 1 hour ago pmt sa: Du kan få fler..... Men det tar - typ - nästan två veckor innan de hamnar på din farstukvist. T Det kommer en beställning så småningom /M
Publicerat Maj 30, 20178 yr 27 minutes ago Mr.Mephisto sa: Kommer den att komma ut som ebok? Kanske. Det tar ett tag i så fall..... Den måste konverteras och reggas hela vägen. Och sen ett släpp på det.... Tidigast till jul mao. T
Publicerat Maj 30, 20178 yr Just now pmt sa: Kanske. Det tar ett tag i så fall..... Den måste konverteras och reggas hela vägen. Och sen ett släpp på det.... Tidigast till jul mao. T Okej, då skaffar jag pappersvarianten!
Publicerat Maj 30, 20178 yr 24 minutes ago charlie sa: Det kommer en beställning så småningom /M Tryckaren har väldigt gott om papper... T
Publicerat Maj 30, 20178 yr Hur många böcker har du skrivit PMT å hur många av dom finns fortfarande att köpa/beställa??
Publicerat Maj 30, 20178 yr 1 hour ago Sjöfaran sa: Hur många böcker har du skrivit PMT å hur många av dom finns fortfarande att köpa/beställa?? Tre och tre. Snart fyra.... Det tar nog till hösten innan den senaste finns på bokus och adlibris, de två första kan beställas på bokus eller adlibris. Alla tre kan (snart hoppas jag) beställas på min hemsida. Jag är med och skriver en bok om ett av de skånska godsen: Roslätt, den bör kunna finnas i bokhandeln i höst.... Den kanske jag säljer genom min hemsida med. Det blir den fjärde...... T
Publicerat Maj 30, 20178 yr 11 minutes ago pmt sa: Tre och tre. Snart fyra.... Det tar nog till hösten innan den senaste finns på bokus och adlibris, de två första kan beställas på bokus eller adlibris. Alla tre kan (snart hoppas jag) beställas på min hemsida. Jag är med och skriver en bok om ett av de skånska godsen: Roslätt, den bör kunna finnas i bokhandeln i höst.... Den kanske jag säljer genom min hemsida med. Det blir den fjärde...... T Gött, tack
Publicerat Juni 1, 20178 yr Får passa på att tacka både Charlie och Pmt. Har bara hunnit bläddra lite och det ser väldigt lovande ut!