Publicerat Juni 6, 20178 yr Jag brukar bära vapnet i ett vapenfodral ut till passet , och slipper då ha en störande vapenrem på bössan , väl på pass så använder jag vapenfodralet som sittunderlag. , jag behöver nu skaffa ett nytt sådant och undrar om ni vet något som är extra bra att sitta på ? / Rolle
Publicerat Juni 7, 20178 yr Jag tyckte det lät som en god ide att använda fodralet som sittunderlag men finns det fodral som öppnas nog långt utan dragkedja (låter på tok för mkt för min smak)? Posta gärna hit om du hittar någon vettig lösning. /Abex
Publicerat Juni 7, 20178 yr Författare Jag har precis beställt ett fodral från PN jakt (obs. jag gör inte reklam ) , med skumgummi stoppning som är klädd med tyg på insidan , köpte studsarmodellen som såg relativt bred ut så jag hoppas den blir bra att sitta på i stängt läge , borde i varje fall bli väldigt mjukt och skönt med tanke på stoppningen , får se när jag får hem det hur det blev. Rolle
Publicerat Augusti 8, 20178 yr Jag köpte ett vapenfodral med dubbla axelremmar från Tyskland. Funkar som sagt dessutom finfint som sittunderlag..