Publicerat December 16, 200619 yr använder commaster som är samma som genzo och en tidigare modell av zodiac... finns på torsbohandels bla
Publicerat December 16, 200619 yr http://www.hylte-lantman.com/shop/default.asp Jag köpte det paketet med genzo både 155 å 31 samt skogsantenn... fungerar alldeles utmärkt! en polare köpte paketet med pro.. har fungerat utmärkt de me..
Publicerat December 16, 200619 yr finns bara en, icom 156Mhz. men det är ju svårt om jaktlaget du är med i använder sej av neandertalar radion på 31Mhz
Publicerat December 16, 200619 yr Författare http://www.hylte-lantman.com/shop/sortimen...=34&kat=155 Mhz är dom något att ha? Lutar åt den mest nu. Väldigt bra sida tack för den Mrvince
Publicerat December 16, 200619 yr Är det något bra du vill ha är det Zodiac Team pro eller Icom du ska köpa. ;D ;D
Publicerat December 17, 200619 yr Författare kommer ingen vart med länken... vilken 155 är det du funderar på? professional hunter!
Publicerat December 17, 200619 yr professional hunter! Jag har använt hunter i fyra år funkat klockrent funkat lika bra som de som är dubbelt så dyra som en del i jakt laget har rekomenderar ett extra batteri drar en del ström, men så kör jag på full effekt hela tiden 5watt och så dom två rattar på radion är lätt att tappa har gjort de ett par gånger men nu är de fast limmade. Summa sumarum du får en bra radio för rena godispengar.
Publicerat December 17, 200619 yr Sen ska man inte blanda ihop Professional Hunter med dom röda Hunter MK24 osv, det är två helt olika apparater men i folkmun så kallas dom bara för Hunter båda två där professional hunter är den sämre av dom.
Publicerat December 17, 200619 yr Jag har sagt tidigare zodiac eller icom därför att de är bäst. Vill man riskera att få ha radion på verkstad kan man gott välja hunter . Jag vet eftersom vi har tillgång till verkstad och ser vad som kommer in mest. Det finns säkert hunter som funkar bra också men det är alldeles för stor felprocent på dem. ;D ;D