Publicerat Juni 8, 20178 yr Är en fossil(enligt barnen) som är närmare 50 än 40. Tog jägarexamen i 20 års åldern. Har tyvärr inte varit så aktiv som man önskade. Barn och fru kräver sin tid. Nu börjar det finnas tid över till jakt. Ingen pryltok vad gäller vapen och utrustning. Har en gammal 1640 i 8x57, Brno hagel med kombi 7x57r. Försöker lära min hund (vit herdehund) att gå på eftersök. Jobbar som besiktningstekniker. Spelar även golf om tiden räcker till.
Publicerat Juni 8, 20178 yr Välkommen hit å hoppas de bli mer jakt framöver! Sälj golfprylarna å köp schysst optik istället!
Publicerat Juni 9, 20178 yr Jag får väl också ta tillfället i akt, och önska dig välkommen hit, även om jag själv är lite av en nykomling i gänget. Dessutom kan jag nämna (om det nu är någon tröst) att jag är mer fossil än dig. Skillnaden är (möjligtvis) att jag bara inte vet om det själv (ännu).
Publicerat Juni 11, 20178 yr välkommen. På 2017-06-10 at 10:27 Dansken sa: Förstår inte vad du menar ??? jag tror faxe menar en person som i sin ungdom satte ihop flintlåsbössor utanför jönköping och nu bor han extremt långt upp i landet.
Publicerat Juni 11, 20178 yr 2 hours ago kkjon sa: välkommen. jag tror faxe menar en person som i sin ungdom satte ihop flintlåsbössor utanför jönköping och nu bor han extremt långt upp i landet. Jag? Jag har då aldrig monterat några flintlåsbössor på Husqvarna AB. Bara repat o servat truckar på samma företag, men däremot kände jag dom flesta av dom som jobbad på vapenavd. Jag hade väl däremot tillhört org. idag på samma företag om jag inte hade flyttat.