Publicerat Juni 10, 20179 yr Detta är en populär post. Vafan.. Fejjan hade listat ut att jag fyllde år med, helt jävla galet!! Men japp nu är man 47.. farsans skonummer typ! Landade ett lite mysigt presentkort på XXL.. Hmm what to do? Just det.. Inte farfar.. men morfar! Inte helt biologiskt men dock. Spanx y all!! / Rikard
Publicerat Juni 10, 20179 yr 33 minutes ago strävhår sa: Grattis gråtuss! Hårtuss i alla fall. Stort grattis här oxå.
Publicerat Juni 10, 20179 yr 7 hours ago Hipshot sa: Landade ett lite mysigt presentkort på XXL.. Hmm what to do? Köpa en fausti-bössa förstås! Grattis i efterskott!
Publicerat Juni 10, 20179 yr Detta är en populär post. Grattis, du börjar komma upp i den ålder då det krävs en viss "ammunition" för din egna speciella bössa som ändrar kaliber beroende på vilket tillstånd du är. Fungerar för/ dom absolut flesta pipor
Publicerat Juni 10, 20179 yr Detta är en populär post. 11 hours ago strävhår sa: Grattis gråtuss! Wtf?! Fotpall?? 5 hours ago Varmint sa: Grattis, du börjar komma upp i den ålder då det krävs en viss "ammunition" för din egna speciella bössa som ändrar kaliber beroende på vilket tillstånd du är. Fungerar för/ dom absolut flesta pipor Hade ett sånt där piller en gång.. löst i fickan. Tappade det på köksgolvet varpå en labbe svalde det fortare än jag hann säga FAN!! Det samtalet till Ultuna var inte helt enkelt...
Publicerat Juni 10, 20179 yr 35 minutes ago vildmark sa: Grattis! Jakt med rullatorn nu? Det där är fan kränkande.. om jag ska ha rullator så skulle lsJonsson vara nedgrävd och uppgrävd av någon fjunig arkeolog redan Så skit på dej
Publicerat Juni 10, 20179 yr 7 hours ago Hipshot sa: Wtf?! Fotpall?? Hade ett sånt där piller en gång.. löst i fickan. Tappade det på köksgolvet varpå en labbe svalde det fortare än jag hann säga FAN!! Det samtalet till Ultuna var inte helt enkelt... Stackars labbe! plöjde han fåror i gruset på kvällspromenaden den kvällen???