Publicerat Juni 21, 20178 yr Hejsan.! Nu har jag bara läst tillräckligt länge tycker jag, så jag kan väl presentera mig.! Bor å jagar utanför Huvudstaden Falun:) Är 31 år känner mig som 60(är pappaledig med en 2 å 3åring) Jagat i 5år, småviltsjakt är det jag sysslar med. Ja de var en kort presentation iallafall.!:)
Publicerat Juni 21, 20178 yr Detta är en populär post. Välkommen // Dansken, som är 62 och känner sig som 30 men ser ut som sjutton och äter falukorv ibland
Publicerat Juni 21, 20178 yr Gött med fler som känner sig som mig TekDr (Tony som känner sig redo för träfracken vissa dagar, är 33, skallig som 40 och pappaledig med en 11 månaders son och en 4,5 årig dotter )
Publicerat Juni 21, 20178 yr Välkommen. Haha, det där med kids kan göra vem som helst gammal. Foto fram till barn på mig själv: ung och fräsch. Foto efter två barn och jobb på det: grått hår i tinningarna, påsar under ögonen, glåmigt värre.... ja, de är underbara de små
Publicerat Juni 21, 20178 yr Välkommen hit! Jag är 43 men ha en så nedrigt tjock kaluffs så de är trimmer på koraste som gäller! (Till skillnad från TekDr) Däremot kan min livserfarenhet ibland få mig att känna mig mycket äldre. Eller då dom gallrar där jag minns att de va slutavverkning. Då ha man varit med ett tag... Kul me en pappaledig get förresten!
Publicerat Juni 21, 20178 yr Författare Men va skönt att de finns flera som känner sig äldre:) Blir väckt varje morgon 04.30 får vi sovmorgon då är de 05ca som gäller.!!
Publicerat Juni 21, 20178 yr Författare 36 minutes ago strävhår sa: Bock har man ju blivit kallad men aldrig get, välkommen geten. Haha.!! Vart get efter barnen:(
Publicerat Juni 21, 20178 yr Författare 1 hour ago mdef sa: Välkommen. Haha, det där med kids kan göra vem som helst gammal. Foto fram till barn på mig själv: ung och fräsch. Foto efter två barn och jobb på det: grått hår i tinningarna, påsar under ögonen, glåmigt värre.... ja, de är underbara de små Haha ja de känner jag igen:) Ja dom har sina stunder dom små:)
Publicerat Juni 21, 20178 yr 5 hours ago Geten sa: Men va skönt att de finns flera som känner sig äldre:) Blir väckt varje morgon 04.30 får vi sovmorgon då är de 05ca som gäller.!! Lyxlirare är du oxå, uppe senast 0400 skall man vara. Välkommen
Publicerat Juni 21, 20178 yr Precis som Strävhåret så har jag nog aldrig blivit kallad get, men däremot fårskalle och åsna... Välkommen och hoppas att du ska trivas! /Willy