Publicerat Juni 21, 20178 yr Hejsan, Hur står sig Sightrons S-tac i jämförelse med deras SIII? http://www.handladigitalt.se/produkt/sightron-s-tac-4-20x50-moa-2-riktmedel-kikarsikte Har alltid velat ha ett SIII 6-24x50 eller 8-32x56 men inte heller denna gången räcker pengarna till utan taket ligger kring 6000kr. Då hittade jag ovan nämnda S-tac som skulle kunna få bli ett alternativ. Mvh Joacim
Publicerat Juni 21, 20178 yr 2 hours ago Joacim sa: Hejsan, Hur står sig Sightrons S-tac i jämförelse med deras SIII? http://www.handladigitalt.se/produkt/sightron-s-tac-4-20x50-moa-2-riktmedel-kikarsikte Har alltid velat ha ett SIII 6-24x50 eller 8-32x56 men inte heller denna gången räcker pengarna till utan taket ligger kring 6000kr. Då hittade jag ovan nämnda S-tac som skulle kunna få bli ett alternativ. Mvh Joacim Hejsan.! Jag köpte ett med rikmedel duplex å jag är jättenöjd. Fint tunt riktmedel, lite lite tubseende på 4x men annars kanon optik för pengen(mina ögon). Gjort sån kvadrat skjutning å klicken stämmer väldigt bra, hörbara klick. Köpte mitt från opticstrade
Publicerat Juni 23, 20178 yr Författare På 6/21/2017 at 21:57 Geten sa: Hejsan.! Jag köpte ett med rikmedel duplex å jag är jättenöjd. Fint tunt riktmedel, lite lite tubseende på 4x men annars kanon optik för pengen(mina ögon). Gjort sån kvadrat skjutning å klicken stämmer väldigt bra, hörbara klick. Köpte mitt från opticstrade Det låter väldigt trevligt Hur mycket gick siktet på inkl frakt och avgifter från opticstrade? Mvh Joacim
Publicerat Juni 23, 20178 yr 5 hours ago Joacim sa: Det låter väldigt trevligt Hur mycket gick siktet på inkl frakt och avgifter från opticstrade? Mvh Joacim Ja jag är supernöjd.!! Med allt vart det 4722.44sek.!! Frakten var 15euro.! Å de gick snabbt å smidigt med allt..
Publicerat Juni 23, 20178 yr Författare 4 hours ago Geten sa: Ja jag är supernöjd.!! Med allt vart det 4722.44sek.!! Frakten var 15euro.! Å de gick snabbt å smidigt med allt.. En tusing billigare då ungefär. Tackar och bockar. Mvh Joacim