Publicerat Juni 30, 20179 yr Detta är en populär post. Bara den här skit perioden som kallas Sommar är över kan vi börja jaga på riktigt men Gott Nytt Jakt År!
Publicerat Juni 30, 20179 yr Detta är en populär post. Ser verkligen fram emot det nya jaktåret då jag ska börja gå med "riktig"hund. Gott nytt! Här vilar hon sig efter lite "kvigjakt".
Publicerat Juni 30, 20179 yr Gott nytt år på er alla . Jag hoppas själv på många härliga dagar i skogen, kul med en ny hund
Publicerat Juni 30, 20179 yr Det här blir nog ett år att fylla på i kassan, då jag är bokad på jobb fram till i vår. Så alla jakter på vardagarna försvinner tyvärr, då det inte går att ta ledigt.
Publicerat Juni 30, 20179 yr Detta är en populär post. 27 minutes ago hobbe sa: Bara den här skit perioden som kallas Sommar är över kan vi börja jaga på riktigt men Gott Nytt Jakt År! Håller med! Sommaren börjar bli bra dryg nu...
Publicerat Juni 30, 20179 yr 5 minutes ago JPA sa: Håller med! Sommaren börjar bli bra dryg nu... Där har ni fel, för sommaren skall användas till att jobba in jaktdagarna. Men det skiter sig för mig i år då bygget stänger över sommaren, så lite dryg är den tyvärr i år.
Publicerat Juni 30, 20179 yr 3 hours ago faxe sa: Där har ni fel, för sommaren skall användas till att jobba in jaktdagarna. Men det skiter sig för mig i år då bygget stänger över sommaren, så lite dryg är den tyvärr i år. Jobba in? Nu förstår jag inte riktigt....
Publicerat Juni 30, 20179 yr Detta är en populär post. 16 minutes ago JPA sa: Jobba in? Nu förstår jag inte riktigt.... Inte jag heller Men jag får väl ta en komp dag