Publicerat Juli 1, 20178 yr Jag har fram till nyligen nyttjat och känt mig nöjd med Ladeboken men vill ha bra och pålitlig ladd-data till fler roliga kulor än vad Ladeboken erbjuder, så jag undrar lite om ni kan rekommendera andra manualer? Jag har kastat ett getöga eller två på noslers, barnes, Normas, Lapuas o sierras manualer på olika onlinebutiker, men som alltid när det kommer till kommers så är varan det bästa som någonsin gjort när man läser om produkten.
Publicerat Juli 1, 20178 yr Skit i alla dom och köp Quick Load till datorn i stället. Norma's och Lapua's manualer kan du till nöd ha om du tycker det är kul att läsa på skithuset- men alla dom Amerikanska manualer har data med alla möjliga sorters krut som är svåra att hitta här... Skit i dom Quick Load kan inte uppskattas tillräckligt. Och köp ett riktigt av senaste versionen- inget snålkopierat. Dom kan gott få en peng för sitt enorma arbete som ligger bakom detta- och när du först har QL kommer du att upptäcka hur mycket pengar DOM spar åt DIG. Du får svårt att förstå hur du kunnat leva utan det program tidigare
Publicerat Juli 1, 20178 yr Detta är en populär post. Ska en gammal gubbe som jag behöva lära er snorhyvlar att googla ? https://www.bing.com/search?q=quickload+&qs=n&form=QBRE&sp=-1&pq=quickload+&sc=8-10&sk=&cvid=6376F447C09048A38460DF39EF9FBA71
Publicerat Juli 1, 20178 yr 5 minutes ago Dansken sa: Sa en gammal gubbe som jag behöva lära er snorhyvlar att googla ? https://www.bing.com/search?q=quickload+&qs=n&form=QBRE&sp=-1&pq=quickload+&sc=8-10&sk=&cvid=6376F447C09048A38460DF39EF9FBA71 Googla säger han som använder Bing!! Har faktiskt gått i samma tankar som TS och har funderat på QL tidigare men varit lite avskräckt att det skulle vara för komplext för en handladdnings-noob som en annan. Men kanske är det Quickload som gäller ändå....
Publicerat Juli 1, 20178 yr Trots att jag "Bingade" så lyckades jag ändå.... Så här kan det se ut. Ett exempel Helge
Publicerat Juli 1, 20178 yr Hittade lite tutorials på youtube. Verkar ju inte helt omöjligt ändå. Kanske ska å tummen ur och beställa hem det...
Publicerat Juli 1, 20178 yr Haha...sitter med de sista dropparna av en dubbel ipa på 8% så nu kan nog allt hända!