Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Övningskulor till 9,3×62

Featured Replies

Publicerat

Hej. Är det någon här som vet vart man får tag i det billigaste möjliga övningskulorna till 9,3. Eller är det Norma som gäller?. Verkar lite skralt att hitta någon billig kula i denna kalibern.

Publicerat

Måste väl vara selleri o bacon om du nu menar kulor. 

Publicerat
  • Författare

Tips på vart man beställer s&b till billig peng. 

Publicerat

9,3mm är inte särskilt ekonomisk jämfört med det mesta i 6,5-9.1mm. Lev med det eller byt är mitt råd.

Publicerat
  • Författare

Jag har billigare kaliber att skjuta med sidelock. Men i bland är det kul att bus skjuta lite med den bössan jag jagar mest med och träna med, och då behöver det kanske inte kosta skjortan.

Publicerat
17 minutes ago Hunting4life sa:

Jag har billigare kaliber att skjuta med sidelock. Men i bland är det kul att bus skjuta lite med den bössan jag jagar mest med och träna med, och då behöver det kanske inte kosta skjortan.

Sako bulor är förhållandevis billiga dessutom kan nog hammerhead etc med lite tur samskjuta hyffast med alaska/oryx. 

Publicerat
1 hour ago Hunting4life sa:

Då kan du förmodligen spara på att ladda prvi partizan 18,5g blyspets och använda den till både bus och jakt så spar du även lite på att slippa skruva och skjuta kontrollskott. Med såpass tung kula är konstruktionen mindre noga än för tex 6,5x55.

Publicerat
  • Författare

Sidelock jag använder Sako hammerhead 18.5g till jakt som både mina sikten är inskjutna med. Jag har även ett sikte som jag använder till bara övning som inte spelar så stor roll om jag skruvar på..

• 4 months later...
Publicerat

Som nämnt ovan sellier&belliot vapex kan ochså ha hemma till bra pris men beställ inte från nätet utan ring dom istället på nätet kan dom visa att dom har i lager fast dom inte! Varit ut för det själv så vet!!!