Publicerat Juli 12, 20178 yr Susegården är väl inte ett dåligt ställe om man tänker på hagelvapen http://www.susegarden.se/vapen/miroku/ Verkar ha ett antal miroku av olika modeller hemma
Publicerat Juli 12, 20178 yr Torsbo borde ha, det är ju jaguargruppen som "för" Miroku numera. Jag har inget minne av att jag såg en Mk38 på Susegården. En Mk60 och ngn Mn70 däremot..... Annars får du Maila Christer Åhs och höra om han vet var det står ngn. Christer.ahs@browningagents.com tror jag han har som mailadress. T
Publicerat Juli 12, 20178 yr Mk70 fanns ett par på Torsbo sist jag var där. Vill minnas Browning Sverige sa att Jaguargruppen hade fått ensamrätten på ny Miroku i Sverige.
Publicerat Juli 12, 20178 yr Författare 1 hour ago pmt sa: Torsbo borde ha, det är ju jaguargruppen som "för" Miroku numera. Jag har inget minne av att jag såg en Mk38 på Susegården. En Mk60 och ngn Mn70 däremot..... Annars får du Maila Christer Åhs och höra om han vet var det står ngn. Christer.ahs@browningagents.com tror jag han har som mailadress. T Köpte din bok om hagelskytte mkt intressant!
Publicerat Juli 13, 20178 yr Författare Blev jaguargruppen i dalby..... Ingen hemma men fick ammo och klämma på andra.... Blåser F 16...
Publicerat Juli 14, 20178 yr 9 hours ago andershermansson7 sa: Blev jaguargruppen i dalby..... Ingen hemma men fick ammo och klämma på andra.... Blåser F 16... Nä där är jag ofta. Där står ingen Mk38. Jag tror däremot det står en hos Kjell i Sjöbo. T
Publicerat Juli 14, 20178 yr Författare 1 hour ago pmt sa: Nä där är jag ofta. Där står ingen Mk38. Jag tror däremot det står en hos Kjell i Sjöbo. T Ok var nere vid smygehamn igår kväll och Skanör för Falsterbo var fullt med häst folk..... Idag blir det att vandra runt i Malmö...