Publicerat Juli 20, 20179 yr http://www.foxnews.com/us/2017/07/20/alabama-hunter-shoots-down-820-pound-wild-hog-in-front-yard.html
Publicerat Juli 20, 20179 yr Detta är en populär post. Och jag trodde att du skulle skriva något om stadsministern.
Publicerat Juli 20, 20179 yr 1 hour ago faxe sa: Och jag trodde att du skulle skriva något om stadsministern. Du kan ju skriva några väl valda ord om f. d. GD på Transportstyrelsen som riskerar delar av Sveriges säkerhet, m. m. Även dom andra som verkar vara inblandade.
Publicerat Juli 20, 20179 yr 6 minutes ago lsjonsson sa: Du kan ju skriva några väl valda ord om f. d. GD på Transportstyrelsen som riskerar delar av Sveriges säkerhet, m. m. Även dom andra som verkar vara inblandade. Löven har faktiskt en ursäkt i detta fall, och det är att han inte förstår.
Publicerat Juli 20, 20179 yr Författare Detta är en populär post. 1 hour ago faxe sa: Och jag trodde att du skulle skriva något om stadsministern.
Publicerat Augusti 18, 20178 yr I Alabama är det nog lite gynsammare klimat för Obelix favoriter "Bauta stora vildsvin" då våra grisar brukar vara högst ordinära, få blir väl över 125 kg. Men nu förstår jag varför du fixar ett projekt med .416 Taylor, du väntar på den store med stort S! Både du och jag jagar på "slätta" ibland med lite skogsmark inslag av ek, men .416 Taylor för våra grisar!? Men vem vet ni kanske har några Ekollon/Majs/Ärt/Åkerböns steorid stora grisar på er mark! Du får gärna visa bilder på era torn/skyttevärn i betong och era bepansradetransport fordon som ni borde använda på väg ut till passet!