Publicerat Juli 30, 20178 yr Afton. Vet att detta är lite av en "hur långt är ett snöre" fråga, men kör i alla fall. Är nämligen så, att jag diskuterar ett byte, där vapnet i fråga jag skulle ta, är en MC 111. 75cm pipor, borrning 1/4 & 1/2, enligt kamraten i väldigt gottskick (återstå att se). Med begränsade Google-kunskaper, hittar jag inte allt för mycket information om vad vapnet i fråga kan vara värt, i fråga om i första hand, bytesvärde? Någon som kan ge vägledning? Annan information jag bör ha med mig- Tack // J
Publicerat Augusti 3, 20178 yr Vet inte, men det är absolut en bössa jag väldigt gärna skulle vilja ha, så personligen skulle jag värdera den ganska högt. Vad är tanken att du ska byta mot om man får fråga?
Publicerat Augusti 3, 20178 yr De är inte alltid så uppskattade i Sverige, så priserna spretar lite - men säg från 6-7000 kr till det dubbla. Och det är skitbilligt sett till vad man får. /T
Publicerat Augusti 7, 20178 yr Författare På 2017-08-03 at 15:41 patbu sa: Vet inte, men det är absolut en bössa jag väldigt gärna skulle vilja ha, så personligen skulle jag värdera den ganska högt. Vad är tanken att du ska byta mot om man får fråga? Instämmer att den väcker ett visst habegär. Förslaget var ett byte "rakt av" mot en Beretta DT10-L, vilket kändes i överkant. På 2017-08-03 at 20:20 pmt sa: De är inte alltid så uppskattade i Sverige, så priserna spretar lite - men säg från 6-7000 kr till det dubbla. Och det är skitbilligt sett till vad man får. /T Tack! Då var min tanke kring 15'-20' lite hög, men utifrån att bössan är i nyskick så kanske hade varit värd något sådant.