Publicerat Juli 30, 20178 yr Behöver investera i duvbulvaner till 1:a aug. Såg att Biltema har ett 10-pack för 299:-. Ser lite skumma ut på bilderna. Funkar dessa? Nån som upplevt skillnad i effekt mellan olika "fabrikat" map. duvbulvaner? /Må
Publicerat Juli 30, 20178 yr Ingen åsikt om biltemabuvlanerna, en idé kan vara, oavsett.. att förstärka det vita på halsen samt vingknogarna så det syns bättre.. Jag körd tippex.. vart fint
Publicerat Juli 30, 20178 yr Författare Ok, Köpte vit sprayfärg (för dotterns cykelhjälm var helt plötsligt i fel färg...). Den borde funka om man klipper till en schablon som passar de vita fälten..
Publicerat Juli 30, 20178 yr Kollade.. det är såna där skal, jag har såna som jag petar ut blandat med helkropp. Upplever att det funkar bra.
Publicerat Juli 31, 20178 yr Biltemas skal är väl flockade? dom kändes dock mer äkta än de blanka jag köpte fr XXL Men är duvorna heta så vete fanen om det spelar kvitta ....Men jag har för liten erfarenhet av duvjakt för att vara tvärsäker. Jag har utrustningen + 2 hundar men inga egna duvmarker , så det har blivit på inbjudan men ibland har det vart riktigt intensivt skytte. / P