Publicerat December 18, 200619 yr Att jag klarar kemitentan jag ska skriva på onsdag och att det går vägen me exjobbet så jag äääntligen är klar me skolan och får börja jobba!!
Publicerat December 19, 200619 yr Att jag klarar kemitentan jag ska skriva på onsdag och att det går vägen me exjobbet så jag äääntligen är klar me skolan och får börja jobba!! Lycka till!
Publicerat December 19, 200619 yr Hitta ett trevligt jaktlag till nästa säsong! Man känner sig vilsen utan jaktmark! MVH Roggman66
Publicerat December 19, 200619 yr Författare Hitta ett trevligt jaktlag till nästa säsong! Man känner sig vilsen utan jaktmark!MVH Roggman66 Huuu..Stackare hoppas verkligen att önskan går i uppfyllelse! Aldrig skoj att vara marklös.
Publicerat December 19, 200619 yr Hitta ett trevligt jaktlag till nästa säsong! Man känner sig vilsen utan jaktmark!MVH Roggman66 Lycka till och ha det så bra!
Publicerat December 19, 200619 yr Håller med Roggman. En ny jaktmark vore bra. Annars duger det med en ny resa till Afrika ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat December 19, 200619 yr Lycka till! Tack tack!! Puuh, har pluggat hela dan idag, bara tagit en paus för att vara på en jobbintervju och några korta hundpromenader så man får väl hoppas att nåt gått in i skallen iaf!!
Publicerat December 19, 200619 yr Hitta ett trevligt jaktlag till nästa säsong! Man känner sig vilsen utan jaktmark!MVH Roggman66 Oj, inge kul alls.. Hoppas du hittar nåt!!
Publicerat December 20, 200619 yr Samma här. Ett jaktlag att vara med i eller varför inte lite egen mark att arrendera.................... :-
Publicerat December 20, 200619 yr Ijahman! Hittar du mark är jag också intresserad av att dra ihop ett eget lag! MVH Roggman66
Publicerat December 20, 200619 yr Skall sägas att det finns mark i jämtland där igen jagar och detta pga av att det är ungefär 1 mil till närmsta väg ifrån gränsen!! har hört att det skall vara runt 6000ha Är faktiskt lite intresserad.. då jag inte är blyg för en promenad! ;D
Publicerat December 20, 200619 yr Tack tack!! Puuh, har pluggat hela dan idag, bara tagit en paus för att vara på en jobbintervju och några korta hundpromenader så man får väl hoppas att nåt gått in i skallen iaf!! Du kan få en lång lyckospark av mig också om Du vill. :-*
Publicerat December 20, 200619 yr Samma här. Ett jaktlag att vara med i eller varför inte lite egen mark att arrendera.................... :- Det ska absolut läggas på minnet!
Publicerat December 20, 200619 yr En ny handkikare önskade jag mig och fick den tom i helgen i förskott då jag o frun var in till huvudstaden och julhandlade. Har även önskat mig Normas *laddbibel*. Vi har dragit ned på julklappar till varandra och det är ju barnen som får i första hand. Får jag bara god mat, några kalla Op Andersson o lite julchokela e jag nöjd!
Publicerat December 20, 200619 yr Du kan få en lång lyckospark av mig också om Du vill. :-* Tack tack!! Det kändes rätt så bra på tentan så nu är det bara att hoppas att det gick vägen!! Olidlig väntan i ett par veckor..
Publicerat December 20, 200619 yr Tack tack!! Det kändes rätt så bra på tentan så nu är det bara att hoppas att det gick vägen!! Olidlig väntan i ett par veckor.. Det låter ju bra och då är det bara å hoppas på att det gick bra.
Publicerat December 20, 200619 yr Tack tack!! Det kändes rätt så bra på tentan så nu är det bara att hoppas att det gick vägen!! Olidlig väntan i ett par veckor.. Lycka till ! Jag sopade ihop några hundra högskolepoäng för några år sen och vet att det kan vara kämpigt. Tycker att det är skönt utan att känna av stressen och pressen men samtidigt saknar jag det.
Publicerat December 20, 200619 yr Jag har samma önskan som en del andra, [move]JAG VILL HA EN BRA MARK ATT JAGA PÅ! [/move] mvh. Bert :-*
Publicerat December 20, 200619 yr Lite mer nysnö skulle inte vara dumt efter starten på denna vinter så att man kan släppa hundarna utan att dom ska slita sönder trampdynorna och börja skidra också.
Publicerat December 21, 200619 yr Önskat lite bra å ha saker och skulle ju va fint om man fick sig en tupp eller två under julledigheten
Publicerat December 21, 200619 yr Skall sägas att det finns mark i jämtland där igen jagar och detta pga av att det är ungefär 1 mil till närmsta väg ifrån gränsen!! har hört att det skall vara runt 6000haÄr faktiskt lite intresserad.. då jag inte är blyg för en promenad! ;D Här i Kiruna får man också åka över 5 km från närmsta väg innan du ens kommer till ställen där det möjligen kan finnas nått. Så det hade ju bara varit o köra dit ett skoterspår en vecka före så nog hinner man till ett sånt ställe över dag, särskilt ni som har så långa dagar där nere Jag hade gärna farit på en sådan tur om oddsen är goda för fågel.