Publicerat Augusti 11, 20178 yr Tycker "Ripple Timber" såg intressant ut - vad tycker ni övriga? Mvh Joacim
Publicerat Augusti 11, 20178 yr Detta är en populär post. Tänk på att många tröttnar snabbare på en kolv i "flashiga" färger än dom skulle gjort på en diskret och stilren kolv.
Publicerat Augusti 11, 20178 yr Håller med Dansken. Tycker de vanliga 'raka' mönstren som blir av traditionellt laminat är snyggare och vilsammare för ögat. Det där såg lite 'bråkigt' ut...men smaken är ju som baken
Publicerat Augusti 11, 20178 yr Författare Jag tror personligen att jag har någon medfödd skada/sinnesrubbning då jag även gillar kombinationen "Appeljack" dvs klatschigt rött och svart. Men det är som sagt tur att smaken är som baken annars hade alla vapen fortfarande varit utrustade med omönstrade bokkolvar
Publicerat Augusti 11, 20178 yr 1 minute ago exabit sa: Nån Zombie Hunter blir det nog inte just nu iaf En sån hade väl suttit som en smäck på 458:an. Och sen kapa till 45 cm med jättedämpare och toppat med ett EOtech. Då jävlar hade zombieelefanterna fått se upp
Publicerat Augusti 11, 20178 yr Jag gillar hela konceptet med Boyds men tycker kolvarna faller på priset i Sverige: Med nätskärning och stocken beställd via handlare är det ingen billig historia, och utan nätskärning blir de (i varje fall de jag har) hala som tvål i duschen när det regnar. Men raka prydliga kolvar till bra pris är svårt att hitta till bra pris förutom just från Boyds.
Publicerat Augusti 11, 20178 yr Jag skulle gärna lägga vantarna på deras nya AT-one som finns till Cz 452. Originalstocken är bedrövlig.
Publicerat Februari 6, 20197 yr På 2017-08-11 at 17:45 LGH sa: Jag gillar hela konceptet med Boyds men tycker kolvarna faller på priset i Sverige: Med nätskärning och stocken beställd via handlare är det ingen billig historia, och utan nätskärning blir de (i varje fall de jag har) hala som tvål i duschen när det regnar. Men raka prydliga kolvar till bra pris är svårt att hitta till bra pris förutom just från Boyds. Funderar på att beställa en kolv från Boyds. Är det värt att lägga till 55 USD på grundpriset för lasernätskärning? Surt att ångra sig efteråt om stocken blir hal.......
Publicerat Februari 6, 20197 yr 43 minutes ago Dansken sa: Du får inte ut den ur USA om den kostar över 100USD Nej, jag känner till det. Och jag tror inte det är värt att vänta på någon superrea på "min" kolv för 99 USD! Ska man ha en Boyds så verkar det enklaste vara att ta den genom en handlare. Blir självklart dyrare än om man kunde köpa direkt. Eftersom det blir en del pengar ändå så skulle en lasernätskärning inte göra så mycket i den allmänna konkursen. Funderar också på justerbar kolvkam när man ändå är på gång. Om någon har några rekommendationer vilka "extras" som är värt att betala för så är jag idel öra.