Publicerat December 19, 200619 yr Någon som testat de korongafer " Chrony" som Torsbohandels sälger? Bra/dåliga erfarenheter, vilken ska man satsa på? Hur bra stämmer värdena osv.osv... Funderar på att skaffa mig en...
Publicerat Juli 22, 200718 yr Har inte testat "Chrony" som Torsbo säljer men de har fått bra kritik både i tester och på forum. Jag har en "ProChrono Digital" som jag är väldigt nöjd med. Robust, enkel att sätta upp och enkel att handha. Fungerar jättebra. http://www.midwaysverige.com/apps/eproduct...leItemID=852429 Tänk över vad du behöver för finesser. Jag rekommenderar du köper en med minne så den sparar ett antal "serier". Mycket lättare att kolla och skriva ner på papper när du kommer hem än att behöva skriva ute på skjutbanan. mvh / Matti
Publicerat Juli 22, 200718 yr Jag har både en Chrony och en en anan dyrare Båda fungerar bra Men det fins en regel att följa vid köp av kronograf Nämligen inte en dyrare än du har råd att skuta sönder 8) det är inte enfråga om du komer att skuta sönder den utan NÄR :- Mvh Anders Hj