Publicerat Augusti 23, 20178 yr Hittade denna annons och försöker förstå vad det är för grejer? Ett riktigt redring kostar ju flera tusenlappar, men vad är det för något han säljer? Någon som testat detta? Har ju fel öga dominant och har funderat på att försöka hitta något som kan hjälpa mig råda bot på det, men de dyra redring är en bra bit utanför budgeten just nu. https://www.blocket.se/trelleborg/Gasbulvaner_och_Sikten_till_hagelgevar_75022934.htm
Publicerat Augusti 23, 20178 yr ser faktiskt ut som en eventuell föregångare till dagens red-ring kollat på easy hit pxs 1000 ? samma funktion men kräver nog ljus att funka kostar från typ 1500:-
Publicerat Augusti 23, 20178 yr Författare 6 minutes ago killer_mouse sa: ser faktiskt ut som en eventuell föregångare till dagens red-ring kollat på easy hit pxs 1000 ? samma funktion men kräver nog ljus att funka Jo det kanske är så helt enkelt. Det har jag men tvekat iom ljus-behovet men får kanske ta och grubbla igenom hur ofta jag står i mörkaste natten egentligen Edit: Finns ju även ny uppdaterad version av Easy hit PXS 2000 för den intresserade.
Publicerat Augusti 23, 20178 yr eftersom det låter som att du bara behöver en "fokuseringspunkt" så funkar ju andra billiga reflexsikte hmm att försöka skriva text om ett skytteämne medans man lyssnar på annat skytteämne funkar sådär
Publicerat Augusti 23, 20178 yr bland annat det här funkar dock kommer det till kostnaden för monteringen om du inte har spår på lådan http://www.handladigitalt.se/produkt/firefield-impact-xl-multipla-riktmedel-reflexsikte#tabs-1 behöver inte vara exklusiva saker bara du får fokusen på målet annars så får du bli en "felavlad" skytt
Publicerat Augusti 23, 20178 yr Författare Tror inte det finns några spår i lådan, är en mediumgammal miroku-tolva. Menar du.. vänsterskytt?!
Publicerat Augusti 24, 20178 yr Författare Är faktiskt korshänt eller vad det heter, skriver med vänster, klipper med höger, och högerskytt med gevär, vänsterskytt med fotboll
Publicerat Augusti 24, 20178 yr 10 minutes ago alexb sa: Är faktiskt korshänt eller vad det heter, skriver med vänster, klipper med höger, och högerskytt med gevär, vänsterskytt med fotboll Brukar vara sådär om man är vänsterhänt. Jag skriver med vänster, är right med en hockeyklubba, högerskytt i fotboll, högerskytt med bössan, regular när jag åker snowboard, datormusen körs med höger hand. Spik slår jag i med den hand som lämpar sig bäst beroende på vilket hörn spiken sitter. Skruv drar jag i med höger och ur med vänster hand.