Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jag har fått beundrare!

Featured Replies

Publicerat
4 minutes ago Nils l sa:

Plötsligt händer det. Finns någon vänlig själ ute i landet som gillar mig! Jag fick ett medlemsskap i rovdjursföreningen och deras tidning. Idag fick jag det här brevet skickat till mig. Måste säga att den där Gottfrid barkbit verkar vara en rejäl kille. Kanske måste skicka honom lite bilder från några raka sidoskott med v-maxkulorna.

rovdjursföreningen.jpg

:lol:

Publicerat

Påhittad sjukdom? Är det sant?

Undrar om det låter lika om dom sett hur skabbrävar i smällkalla vintern lider. Fast vad vet jag, dom kanske är varmblodiga och själva lättat på skruden i -30 grader genom att klia sönder sig frenetiskt.

Publicerat
18 minutes ago Flintbüchse sa:

Påhittad sjukdom? Är det sant?

Jag reagerade på det också. Rävskabb, en påhittat sjukdom :o !!?

Publicerat

:lol::lol:

Publicerat

Haha! Schysst fejkbrev!

Publicerat
  • Författare

Frågan är vem i helsike det är. Min gode vän Göran vägrar ta på sig dådet fast han är skäligen misstänkt. Men mitt medlemskap i Svenska rovdjursföreningen blev jag inte riktigt lika glad över.

Publicerat

Skrattat hela lunchen:D Men måste säga grattis till din befordran till "ungräv":D:D

P.S du behöver inte säga hur mycket du donerat;)

Publicerat

Detta är minsann humor på hög nivå!:D

Publicerat

7.jpg.ce29883c1758474a065ffe49940d4896.jpg7.jpg.ce29883c1758474a065ffe49940d4896.jpg7.jpg.ce29883c1758474a065ffe49940d4896.jpg

Publicerat

7.jpg.3f076847af47803cf204c3722b2e6e0d.jpg7.jpg.3f076847af47803cf204c3722b2e6e0d.jpg7.jpg.3f076847af47803cf204c3722b2e6e0d.jpg

Publicerat

Jag trodde det var jaktmotståndare som jävlades med dig. Om det är en kompis var det kul dock!

3 hours ago Nils l sa:

Frågan är vem i helsike det är. Min gode vän Göran vägrar ta på sig dådet fast han är skäligen misstänkt. Men mitt medlemskap i Svenska rovdjursföreningen blev jag inte riktigt lika glad över.

Publicerat
  • Författare

Jag är inte helt säker på vilket men underskrifter tyder på att det är någon lustigkurre i min närhet. Fast han som är närmast misstänkt nekar i sten.

• 1 month later...
Publicerat

Om någon skämtar var det ju riktigt kul! Vet redan några i bekantskapskretsen som skulle uppskatta ett sånt brev :D

Publicerat

Undra vad det är för konstigt med dom rävarna jag sett sista tiden som saknar sin päls?

Publicerat

Vissa är bara för roliga