Publicerat September 1, 20178 yr Detta är en populär post. Plötsligt händer det. Finns någon vänlig själ ute i landet som gillar mig! Jag fick ett medlemsskap i rovdjursföreningen och deras tidning. Idag fick jag det här brevet skickat till mig. Måste säga att den där Gottfrid barkbit verkar vara en rejäl kille. Kanske måste skicka honom lite bilder från några raka sidoskott med v-maxkulorna.
Publicerat September 1, 20178 yr 4 minutes ago Nils l sa: Plötsligt händer det. Finns någon vänlig själ ute i landet som gillar mig! Jag fick ett medlemsskap i rovdjursföreningen och deras tidning. Idag fick jag det här brevet skickat till mig. Måste säga att den där Gottfrid barkbit verkar vara en rejäl kille. Kanske måste skicka honom lite bilder från några raka sidoskott med v-maxkulorna.
Publicerat September 1, 20178 yr Påhittad sjukdom? Är det sant? Undrar om det låter lika om dom sett hur skabbrävar i smällkalla vintern lider. Fast vad vet jag, dom kanske är varmblodiga och själva lättat på skruden i -30 grader genom att klia sönder sig frenetiskt.
Publicerat September 1, 20178 yr 18 minutes ago Flintbüchse sa: Påhittad sjukdom? Är det sant? Jag reagerade på det också. Rävskabb, en påhittat sjukdom !!?
Publicerat September 1, 20178 yr Detta är en populär post. Du får svara att det var ett misstag och att du vill få tillbaka dina pengar för du behöver köpa mer ammo till rävjakten.
Publicerat September 1, 20178 yr Författare Frågan är vem i helsike det är. Min gode vän Göran vägrar ta på sig dådet fast han är skäligen misstänkt. Men mitt medlemskap i Svenska rovdjursföreningen blev jag inte riktigt lika glad över.
Publicerat September 1, 20178 yr Skrattat hela lunchen Men måste säga grattis till din befordran till "ungräv" P.S du behöver inte säga hur mycket du donerat
Publicerat September 1, 20178 yr Den här Gottfrid, är han månne bror med Efraim? Kommer man från Rävmåla så månar man ju såklart om räven! http://www.luftkaffe.se/wiki/index.php?title=Efraim_Barkbit
Publicerat September 1, 20178 yr Jag trodde det var jaktmotståndare som jävlades med dig. Om det är en kompis var det kul dock! 3 hours ago Nils l sa: Frågan är vem i helsike det är. Min gode vän Göran vägrar ta på sig dådet fast han är skäligen misstänkt. Men mitt medlemskap i Svenska rovdjursföreningen blev jag inte riktigt lika glad över.
Publicerat September 1, 20178 yr Författare Jag är inte helt säker på vilket men underskrifter tyder på att det är någon lustigkurre i min närhet. Fast han som är närmast misstänkt nekar i sten.
Publicerat Oktober 17, 20178 yr Om någon skämtar var det ju riktigt kul! Vet redan några i bekantskapskretsen som skulle uppskatta ett sånt brev
Publicerat Oktober 17, 20178 yr Undra vad det är för konstigt med dom rävarna jag sett sista tiden som saknar sin päls?