Publicerat September 5, 20178 yr Jag har en Browning Gti Ultra Sporter Plus som står och samlar damm. 71 cm pipor. Tillverkad -93 enligt förra ägaren. Är det värt att försöka sälja den, och vad är rimligt att begära i så fall, någon som vet? /E
Publicerat September 5, 20178 yr Bössan är helt klart säljbar. Utan att veta skick eller hur mycket bössan skjutits med drar jag till med ett intervall på 9-12 tkr.
Publicerat September 5, 20178 yr Detta är en populär post. En GTI som samlar damm? Det är en styggelse........ T
Publicerat September 5, 20178 yr Författare Ja, det är synd att låta den stå och samla damm. Det har den gjort i nästan 15 år nu, troligtvis knappt skjuten med innan det heller. Tack för svaren, jag kommer försöka sälja den och skaffa något jag använder för pengarna istället. /E
Publicerat September 6, 20178 yr 1 hour ago Ken1 sa: En liten bild vore trevligt Suger det i böss tarmen?
Publicerat September 6, 20178 yr Författare Jag kan nog fixa lite bilder ikväll. Redigerad September 6, 20178 yr med Eni
Publicerat September 6, 20178 yr Vilket spett använder du nu Ken1? Hade du inte en 325:a eller vart du av med den?
Publicerat September 6, 20178 yr 1 minute ago Hipshot sa: Vilket spett använder du nu Ken1? Hade du inte en 325:a eller vart du av med den? Han kör 325 på bana och Miroku i skogen, sonen kör 325 på bana och sus Gti...
Publicerat September 6, 20178 yr 17 minutes ago Galne sa: Han kör 325 på bana och Miroku i skogen, sonen kör 325 på bana och sus Gti... Tur att någon har koll
Publicerat September 6, 20178 yr Aha.. jag som såg en möjlighet till att 325:an kunde bli lite över här nu..