Publicerat September 16, 20178 yr Hejsan, Är ny på detta forum och har skapat konto på grund av en oplanerad parning har resulterat i 9 Lajka/rottweiler blandras valpar och ser gärna de kommer till familjer aktiva inom Jakt/Bruks. Varför jag ställer en öppen fråga här på Jakt forum om det finns intresse för en sådan blandras inom Jakt världen? Har idag lagt ut en annons på Blocket och ville kasta ett bredare nät och proaktivt höra mig för på forum, för jag är mycket mån om att de kommer till bra familjer.
Publicerat September 17, 20178 yr Välkommen hit. Vore ju himla fränt att få veta sen om någon förbarmat sig å fått till bra ståndhund av någon av dessa valpar. Vill du sälja valpar härigenom så bör du även lägga en blänkare under kategorin "säljes" här på forumet... Ev även på grankanalen Robsoft. Lycka till
Publicerat September 17, 20178 yr Och bilder skadar inte om man vill sälja valpar. Dom flesta här inne får en mild blick i ögonen och mjuknar i hjärtat när dom ser hundvalpar- oavsett hur grova bössor eller långa skägg dom har Annars skriver du att om ingen tar valparna är vi tyvärr tvungen att slå ihjäl dom Alltså: lektion 1- procedur som vid identifiering av vapen: BILDER.....
Publicerat September 17, 20178 yr Författare Tack för det vänliga välkomnandet och tipset om säljes Slå ihjäl o slå ihjäl.... låter hårt, vore slöseri med en unik potential tack för lektionen Bifogar några bilder på de små härliga liven som verkligen visar lovande egenskaper,