Publicerat September 26, 20178 yr www.sakabsweden.se Är eller ska bli Agent för Vectan och dom kommer även hålla de för oss intressanta A-kruten , sedan även SP2 , Sp3 som är fina till kal12 stål resp kal 410 Dom är ju även tajta med B&P så där kan det nog komma mer intressanta saker, / P
Publicerat September 26, 20178 yr Författare Lite kul var ju att deras Marknadschef var släkt m Rolf " Räffla " Nilsson , den farbrorn pratade jag hagelladdning med redan på mitten nittiotalet /P
Publicerat September 26, 20178 yr Författare 44 minutes ago 71kO92 sa: var finns krutet? Kollar du länken så hittar du besöks adressen
Publicerat September 26, 20178 yr såg inte den tilloch börja med, fasen vad långt söder ut de var.. där är man ju aldrig
Publicerat September 26, 20178 yr Författare 1 hour ago 71kO92 sa: såg inte den tilloch börja med, fasen vad långt söder ut de var.. där är man ju aldrig Nu visade det sig att Niklas åker uppåt mot civilisationen lite då och då , ta och ring han vetja om han ska uppåt nåt
Publicerat September 26, 20178 yr Jag som tänkte att för en gångs skull var det inte alltför långt bort
Publicerat September 26, 20178 yr 54 minutes ago culot sa: Nu visade det sig att Niklas åker uppåt mot civilisationen lite då och då , ta och ring han vetja om han ska uppåt nåt okay, de kan vara idé med de...
Publicerat September 26, 20178 yr Författare Vi pratade även om B&P krut och där finns det mkt skojsigt för oss alla har väl nån gång läst F2 på en patron ?
Publicerat November 10, 20187 yr Författare Jag råder alla som suktar efter lite hett Vectan krut kolla in Sakab Swedens hemsida jag rensade hyllan på Tecna N men S4 och SipeN är fan inte kattskit i hagel kretsar ska ni veta, köp annars så är det för sent
Publicerat November 10, 20187 yr Författare Priserna på krut i Sverige ser ut som dom gör och farligt gods frakter åxå för den delen Man kan tro att det är klassat som kärnbränsle tamefan ! Så det gäller för oss som bor bortom plattlandet att vårda våra kontakter i Södra delen av Sverige för att ska man lägga svensk farligt gods avgift upp på ett redan dyrt krut så suger det en del glädje av att ladda själv. /P
Publicerat November 28, 20187 yr Författare Det ser ut som Sakab Sweden har fått in riktigt fina krut , TECNAn S4n och SIPEn Tecna är ett Trögt dubbelbas som gillar mycket bly enlig min ital kompis Marre, jag har köpt för att ha till 16 och det ser hittills lovande ut och jag har trålat fram lite Tryckta data i italien. / P
Publicerat Januari 28, 20197 yr Författare Har nu laddat och skjutit Tecna på knipjakt och även en hel del på papper, och det levererar bra ! / P