Publicerat Oktober 15, 20178 yr När jag skulle kontrollskjuta bössan inför älgjakten lyckades jag med konststycket att slarva bort ena locket till justervreden... Var skaffar man nya såna? Bifogar en bild på eländet...
Publicerat Oktober 15, 20178 yr Med tanke på prissättningen av gluggar med det märket BORDE tillverkaren kunna skaka fram en ny hatt, du knappast den förste och alldeles säkert inte den siste som tappat hatten... Så, mitt tips, kontakta den svenske generalagenten!
Publicerat Oktober 15, 20178 yr Författare Mailade generalagenten, sedan drog jag och sonen till skjutbanan med 22:an. Berättade för honom om hatten och tro på fan ungen säger "men kolla, det där ser ju ut som en sån?" när vi ska gå fram till tavlan... Där har den legat i över en vecka men nu sitter den på bössan igen.
Publicerat Oktober 18, 20178 yr Författare Kan uppdatera om någon hamnar i samma sits, jag fick svar från generalagenten och de kunde skicka ut en ny hatt utan kostnad. Bra service!