Publicerat Oktober 18, 20178 yr Detta är en populär post. Precis när jag bashat Creedmoor sprang jag på denna
Publicerat Oktober 18, 20178 yr Detta är en populär post. nja för egen del är jag helt nöjd med min 260 rem. Noterar att kalla allt för Tactical nu gått i graven och den nya benämningen för att sälja nya produkter är Precision. Jag förutspår att när detta är uttjatat kommer marknadens nya produktlinje att benämnas....Terminal /Mike
Publicerat Oktober 18, 20178 yr Jag skulle nog mycket väl kunna trilla dit på något slikt Noterar de klassiska "drop at the spot" sekvenserna på typiskt amerikanskt manér ala Berger Mvh Joacim
Publicerat Oktober 18, 20178 yr Författare Detta är en populär post. Synd bara att man tänker Peoples' Republic of China när man ser PRC, men men
Publicerat Oktober 18, 20178 yr Vad skiljer den från alla andra 6,5x55 wannabee som nu ploppat upp? Såg att fabriksammon med ELD-x hade rätt ok V0 runt 900m/s men vad är det för hylsa? Typ en short magnum eller?
Publicerat Oktober 19, 20178 yr Författare 8 hours ago TekDr sa: Vad skiljer den från alla andra 6,5x55 wannabee som nu ploppat upp? Såg att fabriksammon med ELD-x hade rätt ok V0 runt 900m/s men vad är det för hylsa? Typ en short magnum eller? Typ så. En vettigare "magnum" än extremer som 26 Nosler och 6,5-300 Wby.
Publicerat Oktober 19, 20178 yr 19 minutes ago exabit sa: Typ så. En vettigare "magnum" än extremer som 26 Nosler och 6,5-300 Wby. Ok. Skulle va intressant att veta förväntat pipliv på en sån skapelse.
Publicerat Oktober 19, 20178 yr 1 hour ago TekDr sa: Ok. Skulle va intressant att veta förväntat pipliv på en sån skapelse. I reklammaterialet står det 1200, sedan ändrat med penna till 2200.
Publicerat Oktober 19, 20178 yr 23 minutes ago LGH sa: I reklammaterialet står det 1200, sedan ändrat med penna till 2200. 2200! Hoppas det är bänkskytteprestanda man tänker på då annars har man ju knappt gjort några laddstegar och övat lite innan skiten är dags att skruva ur och börja om på nytt
Publicerat Oktober 19, 20178 yr Detta är en populär post. Mycket för djävla utmärkt! Nu vet jag precis vad Lillan ska bli när hon ska få nytt kulrör /M
Publicerat Oktober 19, 20178 yr Författare 7 hours ago TekDr sa: 2200! Hoppas det är bänkskytteprestanda man tänker på då annars har man ju knappt gjort några laddstegar och övat lite innan skiten är dags att skruva ur och börja om på nytt 2200 skott är ju en non-issue för en aktiv bössbytare