Publicerat Oktober 21, 20178 yr Hittade denna till mauser 96 låda och fått för mig att dom passar till hva 1640 men ville veta säkert innan jag beställer. Mvh Johan http://www.racerback.se/sun-optics-skena-till-mauser-104
Publicerat Oktober 21, 20178 yr Den där passar inte till nånting. Köp en kvalitets skena som passar av Ukkla
Publicerat Oktober 21, 20178 yr Just now Dansken sa: Den där passar inte till nånting. Köp en kvalitets skena som passar av Ukkla Letade efter tråden som du lagt upp med den skenan du nämner, men hittade inte den innan annat kom emellan. Men det är helt klart att rekommendera en "Ukkla-skena" istället för tjaffset på Racerback.
Publicerat Oktober 21, 20178 yr Författare Ok ja då hoppar jag över den, skickade till ukkla igår faktiskt så får se om det går att lösa. Sedan finns det ju lösa klackar men då kanske hel skena är att föredra?
Publicerat Oktober 21, 20178 yr Det beror på vad du ska hänga på bössan: mörkersikte, nattsikte etc är skenan ett måste Snabbfästen för olika sikten är skenan skitbra
Publicerat Oktober 21, 20178 yr Författare Ska bara ha ett vanligt sikte, sitter ett vikmontage på som är skruvat i lådan för tillfället som funkar fint men begränsar ju i objektiv storlek då det är lite lågt. Därför så kollar ja lite efter alternativ men slutar väll säkert med en vettig kikare som passar..