Publicerat Oktober 22, 20178 yr Detta är en populär post. http://www.heraldsun.com.au/news/huntress-in-a-hijab-muslim-shooter-reveals-secrets-of-the-bush/news-story/154570c3849aefe40f893e75e6700226
Publicerat Oktober 22, 20178 yr Jag har haft nagellack på älgjakt en gång efter min (då sexåriga) dotters tjat kvällen innan om att få måla mina naglar. Mottagandet bland jaktkamraterna var minst sagt roat kan jag konstatera. Fick inget djur i passet den dagen men jag tror inte det beror på enbart naglarna. Och hijab är ju inte fulare än det mesta en vanlig jägare bär i skogen, så jag ser inga problem med det. Om man ser på drevjakt i Jakt är jakt på Youtube bär den moderne jägaren snarast burqa.
Publicerat Oktober 22, 20178 yr Författare Detta är en populär post. Jag har inte heller några problem med det: Tyckte faktiskt det var trevligt. Ska människor integreras i samhället ska vi också ha dom med ut och jaga.....
Publicerat Oktober 22, 20178 yr Ett reportage om en jägare. Ser inget anmärkningsvärt med det. - Det är min åsikt. Sedan förstår jag också att det man vill sätta i fokus på i artikeln är att det handlar om en kvinna som är muslim. Men ändå. Bra länk Dansken! Ger mig hopp om en bättre framtid för mänskligheten. :-)