Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Knivattackerade sambon i sömnen-trodde han var ett vildsvin

Featured Replies

Publicerat
  • Författare
47 minutes ago Christian N sa:

Den tilltalade befanns efter en p12:a att vara psykisk sjuk i lagens mening, oaktat om man inte trott på hennes ”förklaring” om dröm så hade hon aldrig fått annan påföljd än vård.

Jonsson helt allvarligt detta är på intet sätt relevant för JS, inte heller är det särskilt intressant om man inte har en morbid läggning för det våldsamma mot andra människor, det var enbart genom försorgen/ödet som den knivskurna mannen överlevde. C

Tack för ditt svar Christian! 

Nej, det är det inte! Jag såg det på grannforat o tänkte bara att få ett litet mer svar i ärendet el. hur jag ska uttrycka mig. Visst är det synd om hennes sambo, och det kan jag inte förneka.

Publicerat

Kan trista mig till att berätta något som hände mig för ca 20 år sedan:
Jag sov tillsammans med min dåvarande flickvän och hade en mycket stark dröm av att jag var i handgemäng med någon. Jag vaknade av att jag tagit ett stryptag på flickvännen med armvecket runt halsen och drog in den armens hand med den andra handen allt vad jag orkade. Jag vet inte vem som blev mest chockad av händelsen, hon eller jag, men jag upplevde det iallafall som oerhört obehagligt och var skakig en lång stund efteråt. Hon blev dock inte skadad och det har aldrig hänt något liknande igen.

Publicerat
4 hours ago redtop sa:

Kan trista mig till att berätta något som hände mig för ca 20 år sedan:
Jag sov tillsammans med min dåvarande flickvän och hade en mycket stark dröm av att jag var i handgemäng med någon. Jag vaknade av att jag tagit ett stryptag på flickvännen med armvecket runt halsen och drog in den armens hand med den andra handen allt vad jag orkade. Jag vet inte vem som blev mest chockad av händelsen, hon eller jag, men jag upplevde det iallafall som oerhört obehagligt och var skakig en lång stund efteråt. Hon blev dock inte skadad och det har aldrig hänt något liknande igen.

Åh, fy vad hemskt! :ohmy: